Shiloh vs. Deur --> Deur wins ... (+foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Shiloh vs. Deur --> Deur wins ... (+foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 15:56

Auw... mijn verhaal is kort maar krachtig...

Shiloh vs. Deur.....




Deur wins....



Resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Ik liep vandaag door de school, en de deuren zijn vervangen allemaal en weet ik veel wat ze er allemala mee gedaan hebben, maar blijkbaar werken ze niet allemaal even soepel. Ik liep door een wat afzijdige gang, duw de deur open, blijft die halverwege hangen, alleen ik liep dus door.. BOEM... vloekte een keer en liep door, voelde nog geen 3 seconde later aan mijn hoofd, ZAT ER AL EEN GIGANTISCHE BULT! en ik voelde hem steeds maar groeien, het was pauze en kwam bij de mensen waar ik altijd bij zit. Zeggen ze, wrom heb je je hand op je hoofd, haal mijn hand weg... allemaal zulke koppen Bloos! Bloos! Bloos! , JEZUS WAT EEN BULT, iedereen lachen, zij mij overhalen om even bij de ehbo een ijszak te gaan halen, toch maar even gedaan... vervolgens 10 minuten met dat ding tegen mijn kop gezeten gelukkig is de bult toen iets minder geworden (het was dus erger VEEL ERGER als op de foto's)

iedereen lachen natuurlijk....



en wat heb je nu geleerd spelende vrouw???

De deur was hard!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 16:13

ik had wel mazzel trouwens... vandaag was de schoolfotograaf er... wanneer was onze foto...

ikke mazzel...

juist een half uur voor de knal Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 06:54

phiew... het is niet zo blauw als dat het was, het is al lang niet meer zo dik als het was, en op het verdeelpunt van de krant vanmorgen zei niemand er wat van, dus hij zal ook wel niet meer zo opvallen Haha!... en dus ook wel niet meer zo dik zijn, maar jezus wat was het gister een joekel, als je bedenkt dat die nog groter is geweest dan op de foto!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 19:43

whahaha thanx paul, maar je loopt al weer achter, tis er al weer 1 van de 14 Tong uitsteken:P

Het doet ook pijn yorghos, maar al die lieve mensen die er een kusje opgeven, die maken hem heel snel weer beter Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SemrushBot, xxIsaa en 35 bezoekers