Weer eens bewijs van paard-onkundig vriendje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Weer eens bewijs van paard-onkundig vriendje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 18:07

Hihi, mijn vriend heeft geen ene ruk verstand van paarden, vind er ook geen donder aan maar dankzij mij kent hij nu toch enige paardenbegrippen.

Maar van de week kwam hij toch wel weer met iets grappigs aan..

( heel onzeker Bloos )"Euh... San... kunnen paarden zitten ? Verward "

Ikke "hoezo? "

"Nou ik zag op TV een zittend paard maar volgens mij was dat trucage want dat kan toch helemaal niet ?"


Haha! Haha! Haha!

Hem maar even verteld dat hij dan eens beter naar Bas moest kijken, die zit regelmatig, na het rollen blijft ie gewoon zitten Knipoog

Maar vond het wel weer een grappige onkundige opmerking

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:10

Hahaha Haha! Geweldig.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:11

Wat geweldig!
Wel aandoenlijk eigenlijk. Trucage!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:20

aaaaaach....LIEF!
Mn vriendje pikt zo nu en dan iets op wat hij dan ook meteen gebruikt....tegenwoordig hebben alle paarden die ie tegenkomt ''hackneymanieren'' Haha! Niet dat ie weet wat het is Tong uitsteken maar dat had ie van een ander vriendje-van-paardenmiep gehoord, dat dat heel vakkundig klinkt....

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:32

hahahahahahahaha dat is echt té grappig gewoon Lachen Haha! hahahaha hij toont wel enige intresse Haha! hahahaha wel lief zeg Lachen hahaha

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:40

hahaha, lachen Lachen

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:59

haha, m'n pa is ook zow... ik was aan 't zeiken over m'n paard. Zegt ie in 1x, liep ie wel aan elkaar dan? had ie ook weer ergens opgepikt...

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:03

whahaha...
echt te grappig!!!
mijn ex zei altijd dat nix van paarden moest hebben etc,was ie een keer mee naar mn werk(moest paarden in de molen zetten)neemt ie gewoon een paard mee uit de molen,wist precies hoe hij hem vast moest houden etc.Gaaaap
wist niet wat ik ervan moest denken:D

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:05

naja hij doiet zn best..
wel onzettend lief..
me meoder was laatst wezen kijken k vond echt dat t heel k*t ging.. zegt ze : ja maar hij was toch heel rustig ?

ja hij was wel rutuig.. maar dr was niks mee te beginnen enso..

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:26

Heerlijk zulke opmerkingen van 'onwetenden' ...mijn vriend kan er ook wat van,maar ik vind het toch leuk dat hij 'meedenkt' Knipoog

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:38

Nou ja altijd beter dan vriendlief van mij......
Loopt ie uit het niks zomaar naar een "achterpoot" begint er aan te sjorren, als ik compleet met hardverzakking vraag wat ie aan het doen is, zegt ie dood leuk: JA maar zoiets heb ik jou ook wel es zien doen...
Tja en dan wetende dat paard in kwestie behoorlijk losse beentjes heeft.
Denk dak zorg dat ie een goeie levensverzekering heeft en maar gelijk met m trouw( of dat ik stiekem gewoon vast een nieuw exemplaar uit ga zoeken..... ~~}> )

TaNjAlOvEr

Berichten: 41
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:47

tis toch wel geinig als ze zo reageren of ze vanalles weten er over.
iemand uit mijn klas ook die had het over appuyeren toen vroeg ik aan hem weet je eig wel wat het betekend?
toen was hij even stil en zei toen uhmz..jah dan rij je toch een rondje bij een letter? echt met zo'n blik van haha ik weet het lkkr.
nou toen kon je me zo opvegen iedereen lach helemaal dubbel toen legde ik maar ff uit wat het WEL was hij werdt helemaal rood en stamelde ja dat bedoelde ik Lachen van af toen zei hij nooit meer iets waarvan hij de betekenis niet wist Haha!

japke
Berichten: 265
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:54

ik heb ook een heel lief vriendje dat niks van paarden weet hij moet er eigenlijk niks van hebben Scheve mond maar per gratie hield hij mijn paardje vast OK dan! toen ik wat moest pakken kom ik terug paard oortjes naar voren de vriendelijkheid zelve zegt mijn vriendje hij kijkt de hele tijd wel erg agresief Clown Haha!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:27

haha wel leuk dattie zich er voor interesseert..
trucage Clown Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:24

ahhh, wat zijn ze toch lief dan he Knipoog

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:22

Toen ik mijn man na jaren zeuren eindelijk naar zijn 1ste paardrijles had gepraat, kwam de instructeur met een behoorlijk groot paard aan.
Staat mijn man daar te stamelen van: "eh, die is wel heel groot, ik had meer aan een kleiner beginnersmodelletje gedacht..." vanuit zijn ooghoeken richting een welsje kijkend.
Mijn man is dus 1.93 en zo'n 100 kg! Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:27

LOL @ Feufollet Lachen

Gaaf hoor Bas, zo'n meedenker Lachen

Ik ben gelukkig ook gezegend met een vriend die de drie keer rijden dat ie gdaan heeft leuk vond (alleen al dat gedoe d'r omheen hoeft niet zo Knipoog )

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 00:43

Nou deze is na les 1 ( lees: rondje stappen op Amber mét begeleiding van mij ) nooit weer met z'n kont op een paard gaan zitten Haha!

Amber vond hij wel leuk, durfde hij vast te houden en kocht zelfs kilo's paardensnoepjes voor haar.
Maffick vond hij doodeng, hij heeft hem 1 keer vast gehouden maar riep toen nogal ongemakkelijk ( paard lang touw gevend een meter van hem afduwend ) :"San, je neemt hem toch wel over he ? "
En Bas heeft hij laatst een hele poos staan te aaien tot z'n handen er grauw van waren, dus meneer maakt vorderingen Knipoog Tong uitsteken

Behalve toen ik laatst de paarden losliet uit het land, ik laat ze altijd over het draad stappen en dan hobbelen ze wel naar stal.
Dit keer gingen ze een beetje enthousiast richting stal ( lees in galop ) en toevallig stond vriendlief daar dus ik riep dat hij ze even tegen moest houden en richting stal moest jagen.
Haha je had dat hoofd moeten zien, hij zwaaiend maar oh zo bang: Tegenhouden ?! *slik*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:47

hahaha ja je blijft lachen met die mannen, die van mij liet vanochtend even blijken in de huiskamer dat hij ook best een proefje zou kunnen voorlezen:

A-B in arbeidsstap
C-D draaaaaaaafffff
D-E gestrekte draf
E-F werkgalop

ik lag natuurlijk blauw Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:41

Hahaha lief toch Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:57

Haha mijn vriend dan, we zouden naar de paarden toe gaan. Zegt hij: "Vergeet je je bitten niet uit de schuur te halen?" Ik zo: "Huh bitten, die zitten gewoon aan m'n hoofdstel!" Haha! "Nee," zegt hij "De bitten voor om je schoenen!" Haha!:D:D:D *LOL* *LOL* Ik heb zoooo gelachen. Hij noemt sporen nog steeds "bitten voor om je schoen" !

Ohja en van het zomer waren m'n vriend en ik in de weide bij onze pony's, zat hij zo aan de staart van Indian te pulken, ineens: "Iewwwwwwwwww WAT IS DAT!?!?" Ik zo "wat?"
"Ja dat harde in de staart!!" Ik lag helemaal dubbel, hij wist niet dat paarden een staartwortel hadden!! *LOL* En nou vind hij de staart vies en wil hij die ook niet meer wassen in de zomer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:30

Barb schreef:
hahaha ja je blijft lachen met die mannen, die van mij liet vanochtend even blijken in de huiskamer dat hij ook best een proefje zou kunnen voorlezen:

A-B in arbeidsstap
C-D draaaaaaaafffff
D-E gestrekte draf
E-F werkgalop

ik lag natuurlijk blauw Haha!

Whahaha Haha!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:06

Ons pap dacht altijd te kunnen zien of mn paard zn dag had...wou ze nie op de trailer dan konden we maar beter nie gaan want dan was ze nukkig en zou het rijden nix worden

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:18

Vandaag ging mijn vriend wel weer even mn hoofdstel in elkaar zetten... Heel apart resultaat! Haha!
Ik heb nog nooit zo'n hoofdstel gezien. Hij snapte ook niet dat een teugel aan en bit moet, en niet aan de keelriem...

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:42

Mijn vriend heeft 1 keer op mijn paard gezeten. Stappen vondt ie wel leuk, maar draven dat deed zeer!!!
Op vakantie gaat ie wel elk jaar een keer mee rijden (Cuba, dominicaanse Republiek) maar die paarden waren niet zo groot en liepen een heel stuk vlakker. Vriendlief galopeerde er meteen op los. Z'on drie uur. Natuurtalent heb ik!!