Woest op Tell Sell!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Woest op Tell Sell!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:09

Echt, van die domme reclame`s wij bestellen daar nooit!
Krijgt mijn zusje vandaag een afrekening binnen dat er E397,60!! is afgeschreven door Tell Sell!
Zoveel geld! Wij de postbank gebeld..ja dat kan zomaar! Dus als ik jouw rekeningnr weet dan kan ik gewoon naar Tell Sell bellen en iets bestellen? ja meneer dat kan (mijn vader had gebeld..!)
Dat slaat toch nergens op!!

Honderd keer doorverbonden natuurlijk (kost ook weer geld) Nou het geld word rond de 12de teruggestort en dan zeggen we gelijk allemaal onze rekening op en gaan we de consumentenbond informeren!

Dat is bijna 900 gulden! Dit geld had ze bij elkaar gespaard voor Lucky trainingsstal en dan wordt het hoppa zo afgeschreven door Tell Sell met die belachelijke producten Boos!

Je kan veel bij mij maken..maar dit! Als het goed is bellen ze dalijk nog terug van de tell sell..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:19

ja dat dacht ik dus ook maar via telefoon is automatische incasso? je krijgt ook niet even een bevestigingsbrief ofzo thuisgestuurd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:05

nou het product zou binnenkomen 21 dagen na betaling..
Maar nu hebben we net ff mijn tante gebeld die bij de postbank werkt en die heeft gezegd dat we een 0800 nummer moeten bellen en dat dan de boeking gelijk wordt teruggestort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:35

ja bij 50 euro zou ik het ook wel erg vinden maar dit is wel bijna 400 euro! Ik denk zelf aan een fout bij de postbank..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:33

samantha23 schreef:
Wel raar zeg.
Dus als ik iets bij tell sell bestel, en geef t rekeningnummer van de buurman op, kan dat gewoon?


Volgens die postbak man wel dus! Mijn vader zei ook al geef je rekening nr maar dan ga ik even wat bestellen bij tell sell zit ju nu in hetzelfde schuitje als ons!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:39

maar dat is het nou juist! we hebben niets besteld!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:46

Justy"]
[quote="Cassidy schreef:
De moraal van dit verhaal: bestel nooit wat bij Tell Sell Lips are sealed


Of wel!! Dan KRIJG je tenminste nog iets voor je geld (hopelijk *LOL* )

De Postbank maakt wel vaker dit soort fouten. Ze hebben mijn huur een keer naar een verkeerd rekeningnummer gestort (moesten ze uitzoeken of het niet mijn schuld was, kreeg gelukkig toch mijn geld terug, was hun fout). En mijn vriend heeft een keer een acceptgiro met mijn naam maar zijn rekeningnummer erop verstuurd, dat werd dus gewoon afgescheven, wat nou combinatie naam/nummer?? En een tijd later nog eens zo gedaan en toen kregen we wel een foutmelding....

Kan dus ook heel goed aan de bank liggen!!!

(Maar Cassidy ik ga volledig met je mee hoor!!! Knipoog )
[/quote]

nou ja, ze hebben niet eens dingen waarvan ik denk nou dat ik ga bestellen, laat staan een meisje van 12!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:28

Als het goed is worden via de bak rekeningnrs gecontroleerd met het naam en adres..

Okeej het geld wordt teruggestort maar we laten dus echt niet over ons heen lopen hoor! Wie weet maken ze die fout morgen weer! We gaan dus de consumentenbond een brief sturen en een klacht naar de bank..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kasmir en 105 bezoekers