Geen zin/Extra zin om te rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Geen zin/Extra zin om te rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 01:20

Ik ben 29 februari op wedstrijd geweest. Naomi heeft toen een trap gekregen van een ander paard. Boos! Precies op de spierbundel, op de plek net achter de singel. Ik dacht nog, een paar daagjes dan is het wel weg.

Maar nee hoor , toen ik vanavond op stal kwam, was het nog steeds erg gevoelig. Weer d'r oren in de nek toen ik het ging insmeren met arniflor. Het vocht is inmiddels al wel naar beneden gezakt, dus we gaan de goede kant op. Kan dus voorlopig nog een paar daagjes niet rijden. Heb zondag eigenlijk clubkampioenschappen, maar dat bel ik wel af als ze vrijdag nog niet gereden kan worden.

En dat terwijl het net zo goed ging en ik echt vol enthousiasme aan het rijden was! Zul je altijd zien: Heb je een keer geen zin, dan MOET je rijden ( vanwege les of wedstrijd ofzo ). En dan KUN je niet rijden, vanwege een blessure, en dan heb je juist EXTRA zin! *LOL*

Hebben jullie dat gevoel nou ook wel eens?

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:21

Ja, ik had dat vooral toen ik met mijn been in het gips zat en dus heel erg lang niet kon rijden Scheve mond

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:54

Bij mij heeft dat vaak te maken met weer of drukte. Dan wordt ik 's ochtends wakker, zonnetje, prachtig weer. Dan denk ik: ik ga nu lekker de hele dag lang met mijn paard bezig. En dan na het ontbijt betrekt het, harde wind, liefst nog een flinke bui erbij. Niet dus Boos!
Of er komt onverwachts visite vanuit de andere kant van het land die ik al tijden niet gezien heb.

Gelukkig moet ik nooit rijden. We hebben rustige paarden die altijd los in de bak of wei staan met inloopstal en aan wedstrijden doen we niet.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:58

hehe eindelijk gevonden na lang zoeken hahah
dat heb ik nou ook heel vaak en ik heb juist geen zin in zondag!! hahaha

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 22:46

Nou ja, MOETEN klinkt ook wel erg zwaar ja. Scheve mond
Maar zo is het eigenlijk niet bedoeld. Iedereen heeft denk ik wel eens geen zin om te rijden. Vooral degene die vaak op wedstrijd gaan, zullen doordeweeks lekker aan het trainen zijn. En dan komt het wel eens voor dat je geen zin hebt.
Vroeger toen ik nog op de manege reed, kon ik me daar niks bij voorstellen. Hoe kun je nou geen zin hebben om te rijden???
Maar nu ik al zo'n 14 jaar elke dag rijd, tja, dan komt het wel eens voor dat ik echt geen zin heb.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:03

ik heb nu al geen zin in zondag en moeten nee ok dat is het niet, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:34

heb je alweer gereden of mag je nog niet rijden?

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:37

Yep. Ben er gister opgestapt. Het was echt ontzettend druk in de bak, dus ze werd wel een beetje narrig. Maar ik had harstikke ZIN om te rijden en ik had niet het idee dat ze zo was vanwege mijn been of de singel...

Vandaag ook weer gereden, ze was echt zo super vrolijk. Kan merken dat ze er weer net zoveel zin in heeft als ik! Haha!

Maar ja, morgen zullen we maar niet teveel van haar verwachten Knipoog

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:38

doe je wel mee?

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 21:47

Ja. Ze is gewoon gelongeerd, dus het is niet zo dat ze 2 weken heeft stilgestaan.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:49

leuk leuk ik ga je aanmoedigen! Haha!

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 22:01

Leuk, ik jou ook hoor! Wel een beetje off-topic...Je onderschrift wordt ook steeds leuker *LOL*

Maarre, hoe zit het nu met de zin? Of geen zin? Verward

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:04

tuurlijk wordt mijn onderschrift leuker, hahah
geen zin nog steeds

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:05

het ging wel goed!!!!!!!! bij jou ging het super op wat capriolen na Knipoog , misschien moet ik voortaan wat meer vertrouwen hebben in mn kanjer!!!!