mijn eerste val van flair!!!!!!! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 16:02

Ik heb haar al drie jaar en er nog nooit afgevallen, en zaterdag is het gebeurd, IK BEN GEVALLEN

Ik ging heel leuk een kur op muziek oefenen met een vriendin, maar er was niemand meer om voor te lezen dus moesten we zelf af en toe maar ff op het papiertje kijken wat we moesten doen.

Aan gezien de pony van mijn vriendin als de doos is voor papiertjes moest ik kijken wat we moesten doen.

Na een stuk of drie keer het papiertje uit mijn zak en weer teruggestopt te hebben, moest ik dus voor de laatste keer kijken wat we moesten doen en daarna zouden we uitstappen.

dus ik pak het papiertje uit mijn zak, ga het heel relaxed zitten lezen met mijn beugels uit en twee handen aan het papiertje, nou ik was uitgelezen dus papiertje met een wilde beweging in mijn zak gestopt en je raad het al flairtje vond mijn beweging minder geslaagd en gaf een gigantische (voor mij onverwachte bok) en boem daar lag ik keiharde klap in mijn rug gehad door die rotbok van haar

Het is nu donderdag en ik heb vanaf die val niet meer kunnen rijden door de pijn in mijn rug Boos!:(:(:(

Maar vandaag heb ik schijt aan mijn rug en ga ik gewoon weer rijden.

Ik ben een BIKKEL!!!!!!!!!!!

maja zo zie je maar weer dat je nooit weet wat je paard gaat doen. (ik had het kunnen weten)

EIGEN SCHULD DIKKE BULT Tong uitsteken Haha! Cool

{edit} typo in titel, orri {/edit}

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-12-06 15:07 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 16:47

Hihi dat was inderdaad niet erg slim van je?

Dus wat heb je nu geleerd spelende vrouw?

LOL

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 18:02

Hihi nah ja blunder moet ook weleens kunnen he, het komt gewoon omdat ik vrijdag nog vol trots aan iemand zat te vertellen dat ik er nog nooit af was gevallen hoe gek ze ook gedaan had.

Dat meisje zei nog klop dat ff af, hihi heb ik niet gedaan. Lachen Party!! stom stom stom

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:37

haha.... je hebte r in ieder geval iets van geleerd..
ik had dat laatst met queen ook was op zondag had concour was ff met angela aan het praten dat ik er al zolang niet meer met springen af was gevallen enz enz.... ik de ring in met queen en wat denk je? bij hindernis 5 lag ik eraf!

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 18:58

Ik zeg maar zo, het moet toch 1 x gebeuren, de 1e keer dus, hihihihi, veel suc6 verder!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:59

behandel je paard als je vriend maar beschouw hem als je vijand.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 23:55

Ik ben nog niet van Ontario gevallen(alleen met hem Haha! ), maar ik heb hem ook pas drie maanden...

Vandaag lagen we trouwens bijna weer Lachen Hij ging megavroeg af voor een oxer. En toen ondersteunde ik iets te weinig in de landing, en ging hij op zijn knieƫn zitten Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 11:04

hihi, mafkees, ik ben benieuwd naar hem en ook naar dat jonge paardje van je.

vandaag ga ik maar weer longeren ging gister zo poedersuiker met rijden en mijn rug.

ik ga dr ff flink aan het werk zetten aan de longe.

groetjes Party!!