Op manege lachen ze je uit als je een stal uitmest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Op manege lachen ze je uit als je een stal uitmest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:14

Ik ben dus nu sinds 2 weken weg bij de manege. Ben met ruzie weggegaan samen met een vriendin van mij!
Ik sta nu met m'n paardje bij zijn buren op pension stal! Maar als wij uitmeste komen we dus met onze kruiwagen langs..en dat ziet hij ons lopen vanuit de kantine! Nu heb ik gehoord dat ze daar helemaal de slappe lach krijgen omdat we zelf moeten uitmesten!
Ik snap die logica niet...jullie wel?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:16

laat ze lachen... wat kan jou dat nu schelen? Scheve mond

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:22

Inderdaad. Gewoon lekker laten lachen. Er boven blijven staan. Dat soort mensen komen zichzelf ooit nog wel tegen denk ik altijd maar Clown

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:27

wat dom zeg dat slaat echt nergens op ..
lijkt er een beetje o[p dat die mensen zich te goed voelen om een stal uit te mesten ,je moet je er niets van aantrekken .het is gewoon een klusje die erbij hoort

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:48

Laat ze maar lekker lachen, zou mij totaal niet boeien...
Ik sta op een manege en moet ook zelf uitmesten, vind ik zelfs prettiger, omdat ik dan zeker weet dat ze goed schoon is en niet 'half' gedaan word.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:51

Presies en dan kan je lekker dik opstrooien, want dat willen ze nog weleens vergeten bij maneges Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:00

Ja idd...ze doen het daar 1 keer in de week! En mij zien ze natuurlijk elke dag langs komen! Maarja hun zien het als lolletje...ik zie het als iets wat erbij hoort...vind je het nix...ja is dan een eigenpaardje wel geschikt voor je?

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:22

Cinnepin schreef:
Ja idd...ze doen het daar 1 keer in de week! En mij zien ze natuurlijk elke dag langs komen! Maarja hun zien het als lolletje...ik zie het als iets wat erbij hoort...vind je het nix...ja is dan een eigenpaardje wel geschikt voor je?


Ja presies. Nouja ik moet zeggen dat ik tegenwoordig de luxe heb dat mijn vader elkae dag mijn paardje uitmest (hij is net met de vut gegaan) maar ik heb het eigenlijk nooit erg gevonden. Ik krijg er altijd wel een goed gevoel bij wanneer ik mijn paardje zie staan in zijn schone stal.

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:35

Dat slaat inderdaad echt nergens op!Laat maar lachen..die hebben gewoon niks beters te doen.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:37

Je hebt toch lekker je eigen paardje om m zelf te verzorgen? Dus dan mest je ook lekker zelf uit! Laat ze lekker lachen zeg! Wat dom! Laat hun het zelf ook maar is doen, kunnen ze wat van leren!

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:15

Zoals een gezegde luid: Je hebt luxe paarden en werkpaarden.
Misschien dat die mensen die erom lachen luxe paarden zijn, maar vergeet dan niet dat luxe paarden vaker kwalen hebben dan werkpaarden. Wees gewoon trots op wat jij zelf presteerd want als jouw paardje goed verzorgd is dan heeft dat wel aan jou te danken en aan niemand anders!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:22

eh... ben ik nou gek of is het gewoon normaal dat je de stal van je paard uitmest?! Verward

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:22

Alet schreef:
eh... ben ik nou gek of is het gewoon normaal dat je de stal van je paard uitmest?! Verward


hehehe nou voor sommige mensen niet hoor... Clown

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:34

IDD!!! Haha!

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:36

Lekker laten lachen, laat ze maar lekker. Niets van aantrekken.
Achterlijk dat ze zoiets doen, wat is er nou zo lollig aan zelf uitmesten?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik leiver een stal uit mest dan een uur ga rijden in de bak Bloos

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:44

Alet schreef:
eh... ben ik nou gek of is het gewoon normaal dat je de stal van je paard uitmest?! Verward


naja, laten we het maar bij allebei houden Haha! (grapje hé Tong uitsteken )

Pfff weet je wat? Ik mest de stallen ook iedere dag uit, nu ben ik vast en zeker niet normaal . Wat moet je anders doen, je paard laten wegrotten in zijn eigen stront of even een stalknecht aannemen die het voor je wilt doen want anders worden je nieuwe laarzen nog vuil Bloos!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:48

Jee meis, je hebt wel een appeltje te schillen met die manege hè? Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos dat je een bedrijf hier op Bokt af loopt te zeiken en zwart loopt te maken.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:51

ArwenLune schreef:
Jee meis, je hebt wel een appeltje te schillen met die manege hè? Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos dat je een bedrijf hier op Bokt af loopt te zeiken en zwart loopt te maken.


Ik lees hier echt niet dat zij die manège afzeikt of zwart maakt, wel dat mensen die op die manège komen, het wel leuk vinden om haar uit te lachen omdat ze nu zelf haar stal moet uitmesten. Verward

Ze zegt enkel dat ze ginder met grote ruzie weggegaan is, and that's it.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:53

Ik ben het met Leentje eens. Ze loopt GEEN manege af te zeiken. Ze vindt het alleen verveeld dat ze wordt uitgelachen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:55

jep mee eens, maar ja ik ben ook een beetje gek natuurlijk Tong uitsteken

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:59

Ik moet ArwenLune gelijk geven dat ze het bedrijf loopt af te zeiken.

Ze heeft namelijk tot nu toe al meerdere berichtjes geplaatst over deze manege en niet een ervan is positief.
Cinnepin het is jammer dat je daar met ruzie bent weggegaan, maar het is niet netjes dat je dit bedrijf op deze manier probeert na te trappen.

Het lijkt me ook heel sterk dat ze je uitlachen en alweer heb je dat alleen maar van horen zeggen.
Denk je nu echt dat die mensen niets beters te doen hebben dan jou uitlachen? Of dat ze daar op dat bedrijf geen stallen uitmesten?
Get a life!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:00

In elk geval loopt ze in DIT topic die manège NIET af te zeiken, dus is het nergens voor nodig om daar in DIT topic commentaar op te hebben.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:01

ThePast03 schreef:
Ik moet ArwenLune gelijk geven dat ze het bedrijf loopt af te zeiken.

Ze heeft namelijk tot nu toe al meerdere berichtjes geplaatst over deze manege en niet een ervan is positief.
Cinnepin het is jammer dat je daar met ruzie bent weggegaan, maar het is niet netjes dat je dit bedrijf op deze manier probeert na te trappen.

Het lijkt me ook heel sterk dat ze je uitlachen en alweer heb je dat alleen maar van horen zeggen.
Denk je nu echt dat die mensen niets beters te doen hebben dan jou uitlachen? Of dat ze daar op dat bedrijf geen stallen uitmesten?
Get a life!


.. en als het al waar is .. lekker laten lachen Lachen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:04

Het is weer negatief naar deze manege toe.
Ze 'heeft gehoord' dat de mensen daar de slappe lach krijgen als zij loopt uit te mesten....
Ja hoor, die mensen zitten daar elke dag weer te wachten totdat Cinnepin haar stal uit gaat mesten zodat ze even lekker kunnen lachen.
Geloof me, die mensen hebben daar echt wel wat beters te doen dan te bekijken hoe zij de stal uitmest.
Dat is dus mijn probleem: ik geloof het eenvoudigweg niet.
Ik ken zowel de manege als de stal waar Cinnepin haar Fjord heeft staan en weet wel zeker dat dit niet gebeurd.
Cinnepin heeft ruzie gehad op deze manege en daar kan ze zichzelf blijkbaar niet overheen zetten en ik vind het jammer dat ze Bokt gebruikt om haar frustaties te spuien. Ga gewoon naar die manege toe als je het ergens niet mee eens bent! De deur is daar altijd open voor iedereen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:44

Héél herkenbaar dit, gewoon niks van aantrekken!