Jahoeeeeee Het lukt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:57

ha nee, niet boeiend voor ons, dat zou je denken, we zijn dat straatje op één of andere manier toch óók gepasseerd hoor Schijnheilig !
een dikke proficiat, en geniet nog maar lekker na OK dan! ! je zal zien, galop wordt nog je favoriete gang !


ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:13

Naaltje schreef:
ja, ik was de enige die het deed, omdat ik eigenlijk 2 maanden ben 'blijven hangen', ik zit nu weer in een beginnersgroepje, terwijl het groepje waar ik eerst in reed nu gevorderd is...Mij hebben ze laten staan, maar die mensen waar ik nu bij rijd zijn een beetje 'langzaam'met alles leren...
Zogauw ik op de andere hand ook kan galloperen (rechterhand) mag ik naar een ander groepje...
Hebben jullie enig idee hoe het komt dat ik op de linkerhand wel kan blijven zitten en he niet meer eng vind, en op de rechterhand dan hobbel ik bijna het zadel uit Verward
weten jullie hoe het komt?en hoe ik er vanaf kom vooral!! Knipoog

greetzzz


misschien omdat jouw paardje de rechtergalop ook het minst leuk vindt, en jou gewoon minder komfortabel laat zitten?
heb je het ook al op een ander paardje geprobeerd?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, frutsel05, ikkedus, Sterrenpony, xxIsaa en 36 bezoekers