opgewonden standje..voel me net verliefd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 21:56

ik zit helemaal te hupsen op me stoel.Met een grote glimlach en ik ben heel vrolijk. Ik ben zo blij dat ik naast mijn lieve schimmel nog een paard mag rijden waarvan ik heel veel kan leren.Aah ik beschouw hem nu al als een beetje *mijn eigen paardje* raar is dat he....ik ben gewon zo blij....het lijkt alsof ik verliefd ben..maar dan ga ik vreemd ben al verliefd op Bram..hihihi
*glimlach*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 00:01

Heb je ook een foto?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 01:40

ik vind het geweldig leuk voor je hor hopen maar dat je veel met hem kunt bereiken en dat je lang van hem zult genieten. xxxx lonneke

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 09:26

hey Ymke nu kun je dan eindelijk ook wedstrijden starten!!!!
Maar zo te horen ben je heel snel de B en L door:)
Gaaf joh al is het dan geen eigenpaardje het komt op hetzelfde neer hoef je je geen zorgen te maken dat bram te oud is voor wedstrijden en kun je fijn met deze aan de slag!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 10:01

ja..het is echt raar.Dit paardje is zoo ontzettend goed ingereden.Je kan hem op je pinkjes aan de teugel rijden (en sturen), hij is heel gevoelig in zijn mondje.Hij kan alles van een simpel handgalopje, tot changementjes en noem maar op.Maar hij is toch niet saai, hij weigert ook wel eens. Springen kan ie ook als een kei, maar dat durf ik dus niet.Misschien een heel klein iniminisprongetje. Het is natuurlijk wel vaag.Het idee dat als ik ooit wedstrijden mag starten van de eigenaar dat ik (als het aan het paard ligt, aan mij weet ik niet) zo de B & L door ben,want hij loopt echt best hoog. Volgens iemand waren we een goede combinatie, maar hij zag mij liever op me schimmel want dat hoorde bij elkaar...hihihi
Ik ga vandaag een nieuwe batterij kopen voor Digitale camera ( wij hebben zo'n heel goedkoop dingetje) en dan zet ik de foto's die erop staan (van bram) hierop, en als ik het dan niet vergeet maak ik morgen foto's van hem.Ik zal kijken of het ook foto's in actie kunnen zijn,maar in de binnenbak is het meestal te donker...maar we zien wel even..

Groetjes Ymke Lovers *dubbelverliefd*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:09

jah leuk! woudenberg is vlak bij jullie he? daar start ik ook wel eens misschien wel een keertje tegelijk??????????

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 10:14

Zo snel ben ik vast niet in de M !!! Jij ging als een trein. Ik weet ook niet eens of ik wedstrijden mag rijden,zou wel lachen zijn,goede reclame voor de stal ( behalve als zwart en ik er een zooitje van maken *LOL* ) Maar dat is inderdaad wel in de buurt bij ons ( 20 min met de auto). Ben benieuwd!!!
Misschien start ik dan wel met 2 paarden..hihih Zwart in de M (tegen jou *droom*) en bram in de -Zzz hihihi , dus heel laag..hij is gewoon een donder met wedstrijden,maarja. Tong uitsteken

Groetjes ymke

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:44

haha echt leuk voor je man!!! Maar niet teveel vreemd gaan he anders word Bram verdrietig en gaat hij wraak nemen op Zwart! Party!! xxx Roos