kaakchirurg bezocht ;-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:25

collega, hier net DRIE kiezen eruit vandaag, haha, ik ben de dagwinnaar Tong uitsteken !
jaaa, lékkerrrrr, dat bloederige gaasje ( Bloos! Bloos! )....

het waren géén verstandskiezen, maar ik had zo wel het idee dat de kaakchirurg zowat in mijn hersens uitkwam, dus sorry als ik wat dom overkom vandaag Haha! !



ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:22

Sily"]
[quote="ingeo schreef:
collega, hier net DRIE kiezen eruit vandaag, haha, ik ben de dagwinnaar Tong uitsteken !
jaaa, lékkerrrrr, dat bloederige gaasje ( Bloos! Bloos! )....

het waren géén verstandskiezen, maar ik had zo wel het idee dat de kaakchirurg zowat in mijn hersens uitkwam, dus sorry als ik wat dom overkom vandaag Haha! !



Whahahahaha handje schudden Haha!

Doet het bij jou pijn?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nergens meer iets van voel, alleen dat gore gaasje Boos!

Bij mij zouden het er ook 3 zijn, maar omdat er dan twee links en 1 rechts gedaan moest worden zou ik helemaal niets meer kunnen, en ik was nu al niet echt verstaanbaar meer Haha!

Net wel soep naar binnen geslurpt, incl. het broodje Haha!
[/quote]

néééé, geen pijn, valt reuze mee OK dan! ! zo mogen ze elke dag wel een paar tanden trekken (zijn ze wel al na enkele dagen klaar hoor Knipoog ). vorig jaar had ik van één tand 10 keer zoveel last als nu die drie (maar dat was toen wel door een gewone tandarts).
aaaagghh, maar een scheurende honger had ik gisterenavond, en dan zie je vanalles waar je zin in hebt Boos! !
is dus ook een bordje soep geworden.... Haha!

deze morgen wél al boterhammetjes! flinke meid hé Haha! Haha! !

genees ze! OK dan!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:04

Sily schreef:
Gisteren ook op soep en broodjes geleeft, en was nog best wel lekker Haha!

Vandaag zou het zo erg zijn dat ik niet naar mijn werk zou kunnen....hhmm...tsja.....kvoel nog steeds niets :D


haha, misschien zijn je hersenen écht wel aangetast Bloos! Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:08

Sily"]
[quote="ingeo"][quote="Sily schreef:
Gisteren ook op soep en broodjes geleeft, en was nog best wel lekker Haha!

Vandaag zou het zo erg zijn dat ik niet naar mijn werk zou kunnen....hhmm...tsja.....kvoel nog steeds niets :D


haha, misschien zijn je hersenen écht wel aangetast Bloos! Haha!
[/quote]

Sjips...daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan Haha!
Maar als dan de pijn onderdeeljes uit mijn hersenen zijn vind ik dat niet eens zo erg.

Vanavond bij de paarden even kijken of er 1 op mijn tenen wilt dansen Haha!
[/quote]

als je dát dan in je tanden voelt moet je wel meteen door naar de neuroloog hoor Schijnheilig !

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:01

Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


je weet niet wat je mist......(zegt ze als het voorbij is)..... Haha! Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:18

Cinzano"]
[quote="Sily"][quote="Cinzano schreef:
Hum... klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.....
Mijn verstandskiezen komen een beetje door, waarschijnlijk moet ik ook naar de kaakchirurg..... brrr heb er niet echt zin zo.


Serieus ze zijn eruit voordat je het door hebt.
Op mijn verwijskaart stond zeer angstig persoon Haha! En ze hebben me heel lief geholpen *zeg ik niet snel* en toen de verdoving er in zat voelde ik helemaal niets.
Ding was eruit voor ik au kon zeggen Haha!
[/quote]

Nou toch zit er ik niet echt op te wachten, brrrr wordt al eng bij de gedachte Scheve mond
[/quote]

ja, daarom was ik ook zo blij met de gang van zaken bij mij : ging eigenlijk gewoon op vóórkontrole bij de kaakchirurg, dus ik helemaal niet zenuwachtig, zegt hij: zullen we ze nú trekken....huhh?? n-n-nnuuu? *slik, slik* Bloos!
en een kwartiertje later stond ik buiten, 100 gram tanden lichter (nou ja Knipoog ).
had er dus niet over kúnnen piekeren OK dan!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:34

Richtje schreef:
Kijk, dat scheelt een hoop

Ach aan de andere kant..... als je er heel erg tegenop ziet kan het alleen maar meevallen Knipoog
Ik ben ook twee keer geweest (één keer alleen trekken en één keer ook een gat in m'n kaak geboord ).... Eerste keer viel behoorlijk tegen, dus zag heel erg op tegen de tweede keer. Dat viel dus vreselijk mee Lachen


hier was het dus nét zo. ik heb vrééééééééselijke tanden Boos! , dus van kinds af aan uuuuren bij de tandarts doorgebracht. daar keek ik echt niet meer van op of om. tot er vorig jaar een tand uit moest; de tandarts (een hele goeie) ging zó voorzichtig te werk, maar dat rotding wou er maar niet uit. anderhalf uur voor één tand Bloos! . en weken duurde het voor het echt genezen was.
dacht ik nu: 3 tanden?? mij niet gezien hoor, dát moet maar onder volnarcose.
dus ik ter kontrole naar de kaakchirurg.....en het 'fluitje-van-een-cent'-gevolg staat dus hierboven Haha! Tong uitsteken !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Anoukjuuuhh, Bonny_dream, Gambler99, pretty, xRivaldo en 85 bezoekers