nelson gaat echt weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 18:49

Toennet heeft mijn nicht(die groom is daar)even gebeld naar de eigenaren van nelson omdat er dus tegen mij was gezegd dat hij verkocht was.Maar ik geloofde het niet dus.
maar het is dus waar Huilen Verdrietig
Toen me nicht zei of ze mij nog gingen bellen,zeiden ze dat ze dat gingen doen(waren ze dus blijkbaar nog niet opgekomen)
Dus toen werd ik gebeld en ik zei "dat werd tijd he"
dus hun mij vertellen waarom enzo.Was om een vage reden,hij was te wild voor de kar.Daar heb ik niets van gemerkt die ene keer dat ik mee ging en verder heeft ie nog 3 keer voor de kar gestaan in het jaar.Ik vroeg nog of ze misschien nog van plan waren mij te bellen dat ze hem zouden verkopen.Een vage smoes van dat ze een nare tijd hadden blablabla
ik ben nu erg boos en erg teleurgesteld in hun manier van denken.Ik was toch wel degene die op nelson reed.Ik was er helemaal gek mee en nu ben ik hem gewoon kwijt Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig
ik ga hem gewoon enorm missen.Ik zou er nog zoveel mee doen en nu is het opeens allemaal over

volgende week zondag gaat ie dus weg,morgen ga ik er nog even heen,zal alleen maar janken worden denk ik.want ik zie hem nu niet eens en ben al helemaal in tranen

ik ga hem echt ontzettend missen,mijn lieve nelsonetjuh Verdrietig
Lovers
[img]../upload/1239/nelson.jpg[/img]

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 19:37

snik snik wat poedersuiker voor je. echt heel stinkmodder Verdrietig
heel veel sterkte
een Huilen de Felice

_________________
We're the children of the sun...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Felice op 2001-12-01 18:37 ]</font>