Hoera!!! Ik ga voor een bijrijdpaard kijken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Hoera!!! Ik ga voor een bijrijdpaard kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:08

Hoera!!! Eindelijk heb ik me iemand een afspraak kunnen maken om voor een bijrijdpaard te kijken. Haha!

Ik was al een aantal weken op zoek, maar het werd allemaal iedere keer niks. Dan had je contact met mensen en van de ene op de andere dag hoorde je niets meer. Of je mailde mensen met een advertentie en die reagereerden helemaal niet. Of ze vroegen een behoorlijk bijdrage en dat kan ik op dit moment gewoon niet opbrengen. Of het was gewoon niet wat ik zocht.

Goed, ik heb dus eindelijk een afspraak gemaakt met een meisje (vrouw?). Haar paard staat bij haar thuis op een pensionstal (die is van haar ouders neem ik aan) en zelf zit de door de week in Dronten ivm een studie. Ze had eerst haar paard meegenomen naar Dronten, maar ze kreeg waarschijnlijk heimwee. Het gevolg is dat ze nu van maandag t/m donderdag stil staat en dat is natuurlijk niet zo leuk voor dat beestje.
Het is een merrie van 5 jaar en ze is 1.68 hoog. Ze schijnt een allrounder te zijn, betrouwbaar maar pittig.

Het zal mij benieuwen. Zal het eerste paard gelijk wat worden? Ik weet dat ik best kritisch ben, maar dat mag ook wel, vind ik.



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:16

Tamara heeft het min of meer voor me geregeld. Nogmaals bedankt. OK dan!

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik ga pas 5 maart kijken, dus ik (en jullie ook) moet nog even geduld hebben.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:30

Ik had haar adhv de foto ook ouder ingeschat eerlijk gezegd, maar ik dacht dat ze zei dat ze 5 was.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 12:04

Het is idd aanstaande vrijdag pas. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, dierenfan, Earth, Leedebee, mamabird, mino1, mooney, Patriesje, Saaams, SentiBot, Taartje, YvonneV en 92 bezoekers