Pony"s ondsnapd en bijna de snelweg opgerend!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Pony"s ondsnapd en bijna de snelweg opgerend!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:10

hoi.

mijn paarden stonden gewoon rustig in het weiland toen ze een ploffende trekker aan hoorde komen Haha! .
mijn pony was al kreupel vaneen overbelaste schouder maar dat ging echt al weer heele erg goed .
maar ja toen dacht de baas van de groep van we kunnen over de omhijning springen van 1,40 hoog en nog van hout.
en toen dacht die andere ook van leuk die die ging er achter aan want alles lag toch al plat dus ja en mijn moeder zag het gebeuren dus ja met zijn 2en door het dorp maar we wonen maar in een klein dorp.
Toen gingen ze met zijn bijde door het dorp mar dat zie je dus wel dat we echt tussen de snel wegen in liggen Scheve mond .
dus toen ging dat is harde galop door de weilanden heen en ierdeen uit het dorp met de auto er achter aan .
en toen waaren ze bij een rotonde maar daar kunnen ze 4 keer de snelweg op maar dat deden ze gelukkig niet!!!!
maar toen namen ze niet de snelweg maar gelijk de afslag erna echt heel erg geluk.
en toen is er een auto via de andere kant gekomen heeft ze zo kunnen vangen maar wat waren wij blij dat ze de snelweg niet op waren gegaan zeg *LOL* .
toen zijn we dus weer terug naar huis gelopen het was wel 4 kilometer verder echt nou ja terug gelopen en maar weer op stal gezet .
loonie had er nog een klein wondje aan over gehouden maar dat was mimimaal.
nou ja we hadden wel zoiest van nou als ze morgen wel weer goed loopt dan is het wel weer aardig goed.
en anders ja wat kun je er aan doen.
nou dit was het wel.

groetjes ellen

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:04

Jeetje
Ik zou een zware hartverlamming krijgen Bloos!
Gelukkig maar dat ze de snelweg niet opgesjeest zijn.

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 19:52

ja idd we waren wel geschrokken

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:26

Damn, dan moet ik meteen denken aan de foto die toen een keer in de Panorama heeft gestaan. Als het mijn paarden waren, zou ik nu nog aan het janken zijn van schrik! Wat een gelukt meisje, zeg maar tegen ze dat ze dat nooooi meer moeten doen!! En zet alsjeblieft flink veel stroom op het hek Lachen