zeer onrustig ritje vandaag!! :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

zeer onrustig ritje vandaag!! :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 14:34

Nou ik ging vandaag rond 11 uur ofzo naar mijn verzorgpony,en wilde eigenlijk lekker gaan springen.Omdat dat andere meisje dat erop rijdt,niet meer wil springen omdat ze veeel te hard gaat,en dus ook veel te fel is.
Maar toen kwamen er nog 2 meisjes(boven 18 Knipoog )die vroegen of ik mee ging op rit,naar strijkviertel(een meer,met daarom heen grasveldjes).
Nou dus ik dacht das ook wel heel lekker natuurlijk.
Dus wij op weg,een aantal enge dingen tegen gekomen,en toen het bruggetje,1 meisje stapte van haar paard af en wij bleven zitten.
Bruggetje doen ze onderhand elke week dus dat gaf verder geen problemen.
Maar na het bruggetje kwam een t-splitsing,van links kwam een bus,en van voor zo'n hijskraanachtig iets,dus moesten we naar rechts.
Langs het kanaal.Maar Nicky(die pony)flipte helemaal door dat verkeer,dat niet even wilde wachten,dus ik zetten haar op de kont van die ander omdat ze er aan de kant vd weg langs wou...
Dus op een gegeven moment schiet ze in paniek naar rechts,recht op het kanaal af. Bloos! Scheve mond
Dus ze kantelt al naar links, Bloos! en ik weet niet precies wat ik toen heb gedaan maar uiteindelijk had ik haar weer boven... ooh wat was ik toen blij.... echt net niet erin,anders had ze er niet meer uitgekund omdat het zo hoog is,op dat stuk,en ik denk niet dat ik haar naar de overkant had kunnen krijgen in dat ijskoude water....pfff Scheve mond
Daarna hebben we trouwens opzich nog een lekker ritje gehad,alleen haar reactie op vrachtwagens(ook in de verte)was een stuk heftiger... Ach gut
Ik ging voorop in galop,omdat Nicky altijd super hard gaat,maar hun wilde eigenlijk dat ik erachter zou blijven.Maar ik met mijn eigenwijze kop moest natuurlijk weer voorop. Tong uitsteken Gelukkig was ze aardig te houden,zolang die anderen maar niet gingen inhalen.
Dat maakte het alweer een beetje goed,maar ik was echt geschrokken. Scheve mond

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:38

jemig zeg! dat was inderdaad wel spannend...... Scheve mond wat n avontuur
gelukkig was ze net niet de sloot ingevallen zeg Lachen

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:34

Gelukkig dat je het droog heb kunnen houden, zeg maar tegen je pony dat zwemmen in de zomer veel beter is Haha!

kaliefje schreef:
jemig zeg! dat was inderdaad wel spannend...... Scheve mond wat n avontuur
gelukkig was ze net niet de sloot ingevallen zeg Lachen


Maak er maar kanaal van Knipoog

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 15:37

Paradise"]
Gelukkig dat je het droog heb kunnen houden, zeg maar tegen je pony dat zwemmen in de zomer veel beter is Haha!

[quote="kaliefje schreef:
jemig zeg! dat was inderdaad wel spannend...... Scheve mond wat n avontuur
gelukkig was ze net niet de sloot ingevallen zeg Lachen


Maak er maar kanaal van Knipoog
[/quote]
zal ik doen Knipoog
Ja t was een kanaal,en behoorlijk diep ook Scheve mond Lachen

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:39

whahaha Tong uitsteken
ja kanaal... sloot... ach Clown maakt het uit Knipoog het is allebij nat Tong uitsteken

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:45

Inderdaad en geen van beide prettig om mee te maken lijkt mij. Gelukkig is alles goed gegaan.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:35

ja ik zie het steeds nog voor,me als die pony niet op tijd haar aandacht van die vrachtwagen af had gehouden,en dat water dus niet gezien had,waren we erin gevallen.
Ze liep dus beetje schuin achteruit van de vrachtwagen weg,en kon dus zo niet zien wat er achter haar zat,omdat ze zo in paniek was.
Terwijl ze onderhand elke week naar dat meer gaat,maar het was gewoon druk op de weg,het werd haar waarschijnlijk gewoon te veel,al dat verkeer Scheve mond

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:42

Fijn dat het nog net goed ging. Ik hoop dat jullie snel weer over de schrik heen zijn.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 21:15

ja pff,nou dat zal wel goed komen,maar op dat moment...maar goed dat we verder gereden zijn,en nog even lekker uitgegaloppeerd hebben Lachen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 23:07

ik heb net het baasje op msn gesproken,in eerste instantie was ze wel geschrokken maar daarna vroeg ze of ik niet bang was geworden Verward Tong uitsteken Mischien ook omdat dat andere meisje ook niet meer wil/kan springen omdat ze te wild is Lachen