vervolg van: het zit mij de laaste tijd niet mee..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

vervolg van: het zit mij de laaste tijd niet mee..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 22:13

vervolg op van dit topic --> [VvdD] het zit mij de laaste tijd niet mee...
Oke
ik had dus de maandag een berichtje gestuurd om tevragen of het goed was of ik dit weekend kon komen rijden en of alles terug was gelijk gewoonlijk. Had de hele week niks meer gehoord tot de vrijdag
Ja is goed maar wel pas om 1 uur want daarvoor heeft Veerle de paarden juist gevoerd en is aan de stallen bezig Boos! Ze ontwijkt gewoon mijn vragen als ik iets vraag met verband van voeren of de stallen uitmesten. Nu ben ik teweten gekomen dat mijn weekend werkt dus gestopt is (ik ging normaal elke weekend de paarden s'morgens en s'avonds voeren en de stallen uitmesten zei heeft daar geen tijd voor) Gewoon zonder waarschuwing of niks, ben in 1 keer gewoon niet meer nodig.

Deed het al 1 jaar daar nooit klachten gehad nooit comentaar was altijd tevreden, en nu gewoon zonder waarschuwing word ik afgewezen. Ik vroeg waarom ik het niet meer mocht doen zei ze zo: ja ik heb iemand nodig waar ik op kan rekenene die om 9 uur begint zodat de stallen zuiver zijn want vanaf nu komen de klanten van Bart (haar man is veearts voor paarden) bij ons thuis en moet alles netjes zijn

Ik deed de stallen altijd op zondag (ze heeft me nooit gezecht dat ik ze zaterdag moest doen anders had ik het gedaan) en ik kwam soms wel eens rond 10 uur maar ze zij zelf dat ze de paarden soms wat later voerden maar heeft nooit een uur gezecht hoe laat ik moest beginne of als zij nooit dat ik telaat kwam
Het is allemaal begonne omdat ik 2 weken geleden de stallen niet had kunne uitmesten omdat ik ziek was (ze had altijd tegen mij gezecht dat als ik eens niet kon het niet erg was en zei het ging doen) Ik dus gezecht dat ik de zondag niet kon komen omdat ik ziek was, krijg ik de maandag ineens een kwaad bericht zo van ja nu moet ik de stallen zelf doen terwijl ik jou daar voor betaal enz enz
Heb ik terug gestuur en alles uitgelecht en gezecht dat ik normaal van plan was om woensdag tekomen maar was nog dood ziek

Dus de keer daar na was er iemand anders in de stallen bezig (ze had het in de week niet gedaan maar had iemand gebelt voor zaterdag, dan had ik het gerust ook nog kunne doen)

Ik mag wel nog komen rijden op Tresor en poetsen enz en ik mag de trailer gebruiken (maar mijn ma haar auto kan die niet trekken dus daar heb ik niks aan) Maar vind het echt laf dat ze me zonder aantespreken heeft vervangen
Ze had me gerust kunne zeggen hoe ze het wilden en dat had ik het ook zo gedaan en het einge wat ze mij vroeg was of ik het aankon (deed ze best vaak) en ik zo ja hoor vind het trouwens leuk

Maar dat ben ik nu dus allemaal kwijt (en ze heeft het me nog altijd niet tegoei uitgelecht als ik er dinsdag heen ga, wil ik eens tegoei met haar praten maar vrees er voor dat ze dan weer weg is....) Ik werkte graag in de stallen en ging met plezier de paarden smorgens en savond voerken keek daar naar uit. Het heeft me al veel hartpijn bezorgt nu voel me zo een beetje bedrogen en veraden had ik nooit van haar verwacht. Verdrietig Verdrietig

Maar nu dat ik de stallen niet mocht doen en niet mocht voeren daar kon ik nog meeleven (hoewel ik het toch super erg vind en ik niet wil dat iemand dat werk in mijn plaats doet zou het liever zelf doen en zou me zo iemand voelen die alleen kwam om het rijden maar voor derest niks wil doen)
Maar omdat ik daar dus niks meer kan bijverdienen (kreeg €100 per maand van haar) moet ik een nieuw bijbaantje gaan zoeken voor in het weekend en heb ik helemaal geen tijd meer om naar daar tegaan en ze allemaal tepoesten en Tresor terijden.

Voel me de laatste tijd ook heel dwon (heb nu ook vaak ruzie met mijn ma hier over zij zecht vaak dat ik nu maar helemaal niet meer moet gaan nadat ze hebbengedaan maar dat wil en kan ik niet) Normaal zat ik elk weekend daar in de stallen tewerken maar dat is nu afgelopen Verdrietig
vind het echt stom en voel me rot maja
sorry voor het lang veraal en ik weet er zijn ergere dingen maar toch vind ik het heel erg Ach gut

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:17

ik vind het allemaal echt wel jammer voor je
je weet het, als je iets er wilt over vertellen, doe maar bij mij Lachen

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 00:46

thanxs zal er aan denken Lachen

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:53

Aah wat rot zeg Ach gut
Maar onthoud...na regen komt zonneschijn!
En dat heb je geloof ik hard nodig Lachen
Sterkte!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 02:10

Maar je had toch niets laten weten? pas veel later die week.

kan aan beide kanten wel iets voorstellen. Waarom ga je niet eens rond de tafel zitten?

Caira
Berichten: 26063
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 08:34

zo he, je vertelde dat je wat van haar kreeg, maar dat dat wat zo een enorm bedrag was! En als je idd pas later iets van je hebt laten horen snap ik best dat ze boos zijn

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 10:21

Heike schreef:
Maar je had toch niets laten weten? pas veel later die week.

kan aan beide kanten wel iets voorstellen. Waarom ga je niet eens rond de tafel zitten?

ik had helemaal niet later van me laten horen Verward heb gewoon die dag zelf iets laten weten van dat ik er niet ging geraken omdat ik ziek was en ze heeft gewoon een bericht terug gestuurt met dat het oke was

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 15:41

ik voel me op dit moment zo slecth he Verdrietig Ben het ganse weekend nu niet naar de paarden kunne gaan
heb echt een gevoel ofals er iets aan mijn hart zit te eten
voel me gwoon super slecht Verdrietig