slechte baas of niet???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

slechte baas of niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 20:42

hallo mensen ...
Ik heb een klein probleempje ...

Ik ga maandag,dinsdag,donderdag,vrijdag,zaterdag en zondag naar mijn paardjes.Woensdag heb ik nooit geen tijd ... en dan verzorgt mijn vriendin hen !!
Sinds kort heb ik een nieuwe paardenvriendin,en toen ik vertelde dat ik 1 dag niet naar mn paardjes ging,vond ze dat een schande Verward
Ik dacht eerst dat het helemaal geen kwaad kon, omdat ze 's woensdags in goede handen zijn ... en voor de rest vd week ben ik bij hen, maar m'n vriendin blijft er op hameren dat ik een slechte baas ben dan,en ik begin dit meer en meer te geloven,en nu ben ik echt niet zeker meer ...
Het is misschien een dom topic, maar ik zou ERG graag jullie meningen weten !

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:43

Nou ik vind 1 dag er niet zijn zeker niet slecht!! Wij laten ons paard ook 1x per week door iemand anders rijden terwijl we dr zelf niet bij zijn, als het maar iemand is waarvan jij weet dat je die kan vertrouwen is er dus niets aan de hand. En het gaat toch goed zo?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:43

Als je paarden die dag niet hun stal uitkomen vind ik t niet kunnen.. maar als ze gewoon lekker buiten lopen zullen ze je niet missen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:44

Als je paard dan 1 dag op stal staat, zonder eruit te komen vind ik persoonlijk dat niet kunnen. (weet niet of hij in de wei staat, dan gaat dat uiteraard niet op)
Maar jij hebt daar een oplossing voor gemaakt doordat je vriendin hem doet.
Dus je bent juist een goede baas, want je hebt aan je paard gedacht door je vriendin in te schakelen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:47

runningkawa schreef:
Als je paard dan 1 dag op stal staat, zonder eruit te komen vind ik persoonlijk dat niet kunnen. (weet niet of hij in de wei staat, dan gaat dat uiteraard niet op)
Maar jij hebt daar een oplossing voor gemaakt doordat je vriendin hem doet.
Dus je bent juist een goede baas, want je hebt aan je paard gedacht door je vriendin in te schakelen.


Hier ben ik het echt helemaal mee eens!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:51

Waar lezen jullie dan dat een vriendin haar paard doet op woensdag dan? Ik lees alleen dat ie in goede handen is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:54

Citaat:
Woensdag heb ik nooit geen tijd ... en dan verzorgt mijn vriendin hen !!

Daar Haha!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:57

Oei...vertel je vriendin dan maar niet dat mijn paard 3 dagen in de week door iemand anders wordt verzorgd....... anders belt ze zometeen de dierenbescherming.
Nee hoor. Het is helemaal niet erg dat er iemand anders voor je paardje zorgt.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:00

runningkawa schreef:
Citaat:
Woensdag heb ik nooit geen tijd ... en dan verzorgt mijn vriendin hen !!

Daar Haha!


haha heb t 3 keer gelezen maarben een beetje blind geloof ik Knipoog

Ik zie dan t probleem niet hoor! Zolang je paard maar zn stal uit komt, maakt toch niet uit wie m eruit haalt!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:01

imker"]
[quote="runningkawa schreef:
Als je paard dan 1 dag op stal staat, zonder eruit te komen vind ik persoonlijk dat niet kunnen. (weet niet of hij in de wei staat, dan gaat dat uiteraard niet op)
Maar jij hebt daar een oplossing voor gemaakt doordat je vriendin hem doet.
Dus je bent juist een goede baas, want je hebt aan je paard gedacht door je vriendin in te schakelen.


Hier ben ik het echt helemaal mee eens!
[/quote]
Ikkie ook Haha!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:06

Het is je eigen verantwoording en als jij overtuigd bent, dat je plaatsvervangster het goed overneemt, waar maak je je dan zorgen over?

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 21:08

Aramat schreef:
Als je paarden die dag niet hun stal uitkomen vind ik t niet kunnen.. maar als ze gewoon lekker buiten lopen zullen ze je niet missen hoor!


ze komen wel uit hun stal hoor !! Mijn vriendin komt ze voor het school voeren en zet ze als het goed weer is,op de weide,en na school komt ze weer langs om hen te verzorgen,en dat houd ook rijden in enzo !! En dan gaat ze weer naar huis,en ze komt 's avonds nog een keertje kijken of alles oke is, rond 7 uur ongeveer,en om 9 uur ben ik er altijd weer om te kijken of al het werk goed gedaan is, dus ik vind zelf dat het een vrij goede oplossing is door een vriendin te laten komen,en ze zijn in hele goede handen bij haar ... dus bedankt voor de commentaren *geld voor iedereen hier* nu ben ik al een stuk zekerder

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:08

vind het helemaal niet slecht, net wat iedereen hier zegt, als ze nou niet naar buiten zouden gaan of geen beweging zouden krijgen, maar ze krijgen zo te horen de aandacht die ze nodig hebben! dus zie er echt geen probleem in! gewoon lekker zo laten OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:40

Ik vind het echt niet slecht hoor!!! Je paard word toch elke dag gedaan?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:41

Hoffieeeh"]
[quote="imker"][quote="runningkawa schreef:
Als je paard dan 1 dag op stal staat, zonder eruit te komen vind ik persoonlijk dat niet kunnen. (weet niet of hij in de wei staat, dan gaat dat uiteraard niet op)
Maar jij hebt daar een oplossing voor gemaakt doordat je vriendin hem doet.
Dus je bent juist een goede baas, want je hebt aan je paard gedacht door je vriendin in te schakelen.


Hier ben ik het echt helemaal mee eens!
[/quote]
Ikkie ook Haha!
[/quote]

Ik ook!! Tong uitsteken

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:34

k vin het wel een goeie oplossing en als je vriendin dat graag wil doen zou ik het alleen maar fijn vinden Tong uitsteken
als ze er toch goed voor zorgt

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:18

Geen probleem
Niks van aantrekken. Je komt 6 dagen per week bij je paardjes, er zijn mensen die hun verzorgster veel meer dagen laten komen en ik vind het juist goed dat je iemand hebt gevonden die ze doet op de dag dat jij niet kan, en dat je ze niet gewoon op stal laat staan!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:55

ik sla ook wel eens een dag over. Heb een verzorgster voor twee dagen in de week, waarvan ik er 1 dag bij ben meestal, maar als het met werk te druk is of ik ziek ben laat ik hem ook wel eens staan. Maar hij staat dag en nacht buiten in een groepje pony's en kan naar believen kuil eten... Rijden doe ik ook maar een paar keer per week omdat hij vanwege zijn spat niet in een zware bodem kan lopen en te vaak rijden trekt hij niet.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:54

Ik vind het een hele goede oplossing Lachen. Je paard krijgt toch alle aandacht en je vriendin heeft ook lekker 1 dag in de week een paard om te verzorgen en te rijden. Lijkt me geen enkel probleem OK dan!.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 15:54

Ik kom ook maar 5/6 dagen in de week, gewoon omdat ik het soms heel druk heb met school.Als je paarden gewoon de stal uitkomen is het helemaal niet zielig!