Hoefschoenen en een scheerapparaat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Hoefschoenen en een scheerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:30

Een paar weken geleden heb ik in Amerika een scheerapparaat gekocht. En na flink wat heen en weer gebel (gelukkig valt het op mijn werk niet op want ik bel veel met Amerika) heb ik mijn mooie Ostertje in huis. Draadloos met 2 accu's. Hij is wel wat zwaar, maar aangezien Lars overal op gaat staan (en dat dus ook met het draad van het scheerapparaat heeft gedaan) vind ik het handiger een draadloze te hebben.

En vandaag was het dubbel feest.
Gisterochtend zijn Lars zijn ijzers er af gegaan en heb ik gelijk hoefschoenen van Marquis besteld. Ze kwamen vandaag al binnen en ik heb ze net gepast. Ze passen goed, alleen vond Lars het een beetje apart. Hij stond even met zijn voeten te trekken en we hebben er een klein beetje mee gewandeld. En dat ging goed. Nu moeten we de komende tijd er aan gaan wennen. Foto's en bevindingen volgen zo snel mogelijk.

Jippie, jippie wat ben ik blij


IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 23:02

Mursey schreef:
Even nieuwsgierig...
Ging dat makkelijk iets vanuit Amerika bestellen?
Ik wil eigenlijk supplementen over laten komen, maar de verzendkosten waren rond de 90 Euro Verward (Heb ik bij DHL site gevonden)
Dus niet echt te rendabel. Bij jou dus wel?
Klinkt allemaal super!


Het heeft bij mij USD 16,00 gekost en het apparaat weegt ongeveer 5 kg.
Alleen heb ik het wel met air parcel post laten komen, wat betekent dat het niet verzekerd is en je met het pakketnummer niet het pakket kan traceren.

DHL is volgens mij voor niet erg zware pakketten erg duur. Ander moet je het eens controleren bij Federal Express of UPS.
Vaak hebben de bedrijven zelf een account bij een van deze transporteurs en krijgen ze kwantum-korting.

Dit scheerapparaat was voor mij heel rendabel. In Engeland kost dit apparaat bijna 500 euro en het is in Nederland niet verkrijgbaar.

Nu heb ik het voor ongeveer 250 euro en moet ik er nog wel even een adaptertje bijkopen ivm het voltage..... dus dat scheelt flink wat centjes....

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 23:26

Mursey schreef:
Dat is beter geregeld!
Als ik ooit nog een scheeraparaat nodig heb ga ik je zeker PB-en!!
Hoop dat hij ook nog goed werkt!

Misschien begin ik wel mijn eigen scheerapparaten winkeltje Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, charootje, Gigixponys, Macs, Mark0919, Nienkje_H, sterregoud, Vlindy, wend2009, xChoco en 54 bezoekers