van fouten kun je leren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

van fouten kun je leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:12

ik word gek van al dat gekraak van iedereen,o dat zit niet goed o zus niet,en zeg je oke sorry zag ik niet maar van fouten moet je leren tog?
en dan blijft er iedereen over door zeuren ja wat moet je doen Verward alleloeja sorry maar moest het even kwijt whaha dom eigenlijk maar geeft toch een beter gevoel,ook over het zadel van rex,ja hij ligt te ver naar voren ja kan je wel volgende keer naar achteren leggen en zeggen van fouten moet je leren maar dan moet niet half bokt er over mee gaan zeuren Scheve mond

maar ja boeiend eigenlijk moest het ffies kwijt!

[edit Heike] titel veranderd kreeg ineens en goed idee Schijnheilig

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:16

Manon 2 schreef:
Misschien kun je je titel even veranderen? Die slaat nu namelijk nergens op en kan ook nogal grof overkomen. Schrijf in de titel gewoon waar je topic over gaat. (bv van fouten kun je leren)


ff kwijt ,was er al achter hoor..... Schijnheilig

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:28

Hanniebal schreef:
Ja ik vind wel dat je gelijk hebt, af en toe wordt je er inderdaad gek van. En vaak bedoelen mensen het goed, maar dat ze er over door blijven gaan hoeft van mij ook niet Haha!


iemand die me begrijpt Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 09:26

nee maar je plaatst een foto net zoals trex die heeft een nieuw western zadel,en dan plaatst ze een foto en dan zit half bokt te zeggen: ja het zadel ligt verkeerd.maar de foto kan je er niet meer afhalen en je kan wel zeggen van bedankt voor het advies.oke je leert overal nog van soms lees ik hier op bokt dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar die mensen die commentaar leveren doen het precies zo zeggen dat zij nooit iets verkeerds doen,en dan dat hun alles weten,[kapsones Verward ] Maar advies oke is altijd welkom!Maar dan zijn er al meer dan 30 berichten op een topic over 1 zeur ding.En dan gaan ze erover verder zeuren.Daar kan ik dus echt niet tegen.Ja het gaat om het belang van het paard nou ik verzorg me paard super goed.Ik heb meer dan 4 jaar om een eigenpony gezeurd.En nu heb ik er eentje waar ik dan super blij mee ben en elke dag heen ga.En lekker ook afwisseling met haar dan is wandelen dan een uurtje op de weide,of in de bak met haar vriendjes spelen dan weer rijden,dan een stukje naar buiten.En zo dat ze zich niet gaat vervelen.Ze heeft ook 2 likstenen in haar stal,en een hooinet met een bal erin en funny bal,waar ze mee speelt.En als mensen dan de opmerking maken dat ik me pony niet goed verzorg,wat zou jij dan zeggen? Lachen
oke kan gebeuren dat ik iets fout doe,en als ik dan een bericht plaats van bedankt voor het advies dan gaan ze over op commentaar Verward
Laatst bijgewerkt door Ninla_ op 21-02-04 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 09:27

oke heel verhaal Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 09:28

Yorghos schreef:
Gaat dit over mensen op bokt, of over je omgeving? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal...


over mensen op bokt.

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 11:19

ja sorry,heb het ffies veranderd Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:02

odje schreef:
Ik irriteer me aan mensen die altijd maar ff iets kwijt moeten Lachen


jy moest dit tog ook kwijt dat irriteert my ook

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 18:09

ja daarom

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 16:33

petraaken schreef:
sommige mensen zouden beter eerst vragen waarom er met bepaalde hulpteugels wordt gewerkt en daarna commentaar geven. Ik kan ook best goed tegen kritiek of commentaar, maar dat hangt ook af van de persoon en de manier waarop het gezegd wordt. Soms krijg ik commentaar van mensen die er de ballen van kennen. Hou dan mijn mening voor mezelf en doe dan mijn eigen zin en laat hen verder sukkelen als zij eens problemen hebben. Je hebt nu eenmaal mensen die een hoge eigendunk hebben.



ik rijd nu 6 jaar paard,en 2 keer per week les.En nog maak ik weleens fouten maar ja om dan meteen 3 pagina's vol over hetzelfde zeuren dat hoef niet van mij Schijnheilig

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 16:35

Kleintje19 schreef:
Hey Tobilover... ik snap precies wat je bedoelt! OK dan! maar je moet idd maar zo denken, die mensen bedoelen het goed. En als je geen zin hebt om ernaar te luisteren (lees: het te lezen) moet je t gewoon niet allemaal lezen.

Wel vind ik idd ook dat veel mensen die een topic van commentaar voorzien vaak zo uit de hoogte doen, alsof zij alles weten. Wat dat betreft snap ik wel dat je vind dat ze kapsones hebben. Ik heb bv eens het verwijt gekregen dat ik 'geen eigen paardje moet nemen omdat ik er nog niet aan toe ben want ik heb geen ervaring'. Nou vraag ik je... Hoe wil je die ervaring dan krijgen?! Want het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb ofzo, heb genoeg verzorgpaardjes gehad, en les nog steeds bij de manege. Snap je dus wat ik bedoel? Maar ach... je moet maar zo denken, het is maar een forum. En je zit er voor je lol op, en als jij het niet meer lollig vind zet je gewoon je computer uit Haha! *LOL*


Ik hoor mensen juist zeggen: je kan wel gaan rijden op de manege,lang om goed te paard rijden maar paard rijden begint pas bij je eigen paard!
*LOL* dat ze dan tegen jou zeggen dat je er nog niet aan toe bent?!Gewoon doen als jij zelf denkt dat je er klaar voor bent! OK dan!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 16:36

gijsenkim schreef:
Ik heb ook altijd een berg commentaar, maar geloof me ik maak ook dagelijks nog wel fouten, ik leer ook gewoon nog dagelijks bij............ ik krijg ook een hoop commentaar als ik aan het rijden ben. Gelukkig van mensen waarvan ik weet dat ze het goed bedoelen en daardoor leer ik weer elke dag opnieuw.......

Ik vind commentaar ook niet erg, waarom zou ik het erg vinden


commentaar is niet leuk,advies is fijn!Ik leer ook echt elke dag Lachen gelukkig maar!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, ChelseaAyLee, Dunkeedoo, H_W_, Miriam91, Sintara, Zonnebloem24 en 116 bezoekers