Ik ben in *GRAN CANARIA*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maxima
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Veldhoven

Ik ben in *GRAN CANARIA*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 01:46

Hoi mensen!!!!!!! Ikke ben in Gran canaria al drie hele dagen!! *LOL* Het is hiet echt gaaf!! Aleen mis ik de manege pony's wel een beetje Verdrietig !!
Maar niet treuren want ze hebben hier paarden *LOL* Zon strand en zelfs computers!!! te gek dus!!!! Savonds zijn hier keij te gekke feesten met keij harde muziek OK dan! !! nou doeiiiiii


Maxima
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 14:27

Gister was het 27 graden !! Vandaag zouden we naar de dierentuin gaan met van die onbekende dieren!! maar wat denk je ?? wordt ik vanmorgen wakker REGENT het Boos! ! nou ja zeg ik wil weer naar huis!! Maar ik ben er wel achter gekomen dat hier een super grote manege is!! *LOL*
Maar ik wil ook zon Schijnheilig
Oh ja, niej volgende weekm maar die week erop op donderdag kom ik terug!!

Doeii

Maxima
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 17:40

klaske schreef:
zooo die blijft er nog lang ook Boos! vreselijk irri.. terwijl ik in de plensregen mijn paardje aan t werk zet. hahaha veel plezier meid.

enne off topic.. wat doet men om 3, 4 en 5 uur snachts nog op bokt???


Nou er staat bij mjn bericht : 00:45 ofzow maar dat is hier dan 23:45 1!!!! Dat scheelt wel een uur *LOL*

Maxima
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 01:45

Inguhh schreef:

Maar waar ben je dan nu, heb je een computer in je apartement, of in een internetcafé?? (heb ik wel eens gedaan in frankrijk, weet niet of ze dat kennen in cran canaria)


Neej in een speel hal!! daar hebben ze computers!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 3lsk3, Bentuh, Esther_r20, fnpetter1990, Furst, GoogleAdsense, IASCrawler, Ilona__, Lisa_22, Lomax123, Mar_X, Miriam91, sberg, Stephanie_M, Swift, Symke, Titsia, Tvko, xYaartje, Zonnebloem24 en 176 bezoekers