gevallen in de galop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

gevallen in de galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 09:11

Heb ik weer, Jacks vergeet met het rijden nogwel eens zijn voeten op te tillen omdat hij moe wordt of nogal erg speels is. Normaal weet hij zich nogal snel te herstellen maar vrijdag was het mis. We waren heerlijk aan het galopperen en vergeet hij weer eens zijn voeten goed weg te zetten. Dus hij valt op zijn knieen en ik kreeg hem niet meer omhoog om te blijven zitten, dus ik val eraf en alles begint te duizelen. Moest ook blijven zitten van de instructeur, dat wilde ik wel de bak ging een beetje heen en weer terwijl ik stil zat. Bleek hij met zijn achterhoef mijn cap geraakt te hebben. Vandaar dat ik zo duizelig was. Hij stond daarna heel zielig te kijken. Heb hem maar flink geaaid, hij kon er ook niets aan doen. Hopelijk heeft hij er wel van geleerd en tilt hij zijn voeten nu beter op.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:29

auwwww, lichte hersenschudding????

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 09:42

waarschijnlijk wel, ga morgen denk ik toch maar even naar de huisarts. Ben nog misselijk en heb erg last van mijn hoofd en nek.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:07

klinkt niet gezond... flinke pijnstillers zijn wel prettig dan

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:42

Oh jee, heb jij ook al zoeentje die zijn voetjes slecht optilt?! Bloos! Dit is dus mijn doomscenario met Gam... da's ook zo'n slons. Lachen

Sterkte met je hoofd!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:45

sterkte met je hoofd en zeg tegen je paard dat ie voortaan voorzichtig met je moet doen !

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:49

Heel veel sterkte toegewenst!!!!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:53

Wees blij dat je je cap op had zeg Scheve mond anders had je zijn hoef tegen je hoofd gekregen! Gelukkig is het goed afgelopen! Sterkte.

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 11:44

Was wel grappig om te zien, ik ben een van de weinige volwassenen bij ons die een cap draagt. Nu hoor je ineens een heleboel die toch maar een cap gaan halen. Heeft de cap toch nog nut, stel je voor een gat in mijn hoofd, dan mag ik van mijn vader helemaal nooit meer rijden.