Een enerverend weekendje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Een enerverend weekendje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 23:17

Zaterdagochtend ben ik met m'n stalgenootje/goede vriendin (Mariska, BBL op Bokt) naar een bruidsjurk wezen kijken. Daarvoor is ze geslaagd OK dan! Wat een plaatje, ze had zo model kunnen staan voor de jurk Lovers Wat is het toch heerlijk om de eer te hebben mee te gaan kwijlen bij dat soort jurken *LOL*

Zaterdagmiddag werd Kasmier opnieuw gekeurd voor het wijzigen van de verzekeringspolis, waar hij met vlag en wimpel goed doorheen is gekomen Haha!

Vandaag ben ik met Mariska en haar paardje Beau naar de Soester Duinen geweest. Wat is het daar gaaf!!! Het was überhaupt allemaal al spannend, want vandaag ging ik voor het eerst sinds m'n E-examen te hebben gehaald, met een beladen trailer rijden Haha! Dat ging gelukkig allemaal vloeiend, dus ik was al dik tevreden voordat we bij de Duinen waren

Eenmaal opgestegen ontplofte Kasmier al haast 'IK WIL LOPEN!!!!!' *LOL* Eenmaal in de Duinen zelf aangekomen keken we onze ogen uit, wat een terrein! Volgens mij heeft Kasmier morgen gewoon spierpijn in z'n oren *LOL* Die stonden zo strak bovenop z'n hoofd dat het haast was dat je ze met een klein tikje zo van z'n hoofd af kon laten rollen *LOL* En z'n ogen en neusgaten! Nou die konden echt niet groter Wow!

We hebben heerlijk rondgehobbeld daar, Kasmier af en toe spelend als kameel, zo hard wilde hij stappen en constant maar z'n vriendje bij willen houden *LOL* Er waren best veel mensen met kinderen, nou Kasje en Beau hebben onderhand op elke cm van hals en hoofd een handje gehad om te aaien Haha! Tig keer een onderhand heuse serenade 'Paardje, Paardje!!!' *LOL* Er was zelfs een jongetje die zei dat hij Kasje mooier vond, want die leek net op het paard van Zorro Clown *LOL*

Op een gegeven moment stelde Mariska voor om even een drafje te doen (aan de rand van de Duinen), ik voelde al aan dat dat wat moeilijk zou gaan, dat klopte *LOL* Dat was draf... verzamelde galop, galop in Beau z'n kont, langs Beau z'n kont, Mayo die zegt 'Oh sh*t *LOL*' en toen, zoefffffffff!!!!!! Djeezzzz, wat kan Kasje hard *LOL* Ik wist wel dat hij een redelijk tempo er op na kon houden, maar ik heb hem nog nooit op full-speed onder me gehad *LOL* De tranen stonden in m'n ogen van de snelheid *LOL* Daarna zijn we lekker door wat plassen die nog stonden gaan stampen Haha!

Later toen het wat rustiger was geworden wilde we toch nog een galopje doen dwars over de duinvlakte. Weer spoot Kasje als een kanon weg *LOL* Daarna zei Mariska 'Ik ga even een galopje doen en dan Beau wel bij me houden' Waarop ik al aangaf dat dat voor Kasje geen optie zou zijn, zo geweldig vond hij het Haha! Dus Beau nam 1 galopsprong en Kasje had er inmiddels al 2 op de plaats gedaan, ik liet hem gaan en we konden onderhand al zwaaiend roepen, Daaaaaaaagggggg Beauuuu en Mariskaaaaaaa!!! *LOL* Mariska knalde er een vlotte 'Hè joh (O:) )!' uit en spurtte er zo snel als lukte er achteraan. Direct na een heuvel zou ik rechtsaf gaan, maar daar waren wat mensen dus ik nam de bocht wat groter, waardoor de inhaalpoging van Mariska en Beau mislukte *LOL* Tong uitsteken Je had al die mensjes moeten zien kijken *LOL* Echt alsof er een waar spektakel aan de gang was *LOL*

Al met al een geweldig weekend en weer wat ervaringen rijker, die ik graag nog eens mee mag maken Haha!

En binnenkort maar terug naar de Duinen, want ik gok dat Mariska een revenge wil, gezien haar Turbo-Quarter de snelste zou zijn Knipoog Tong uitsteken

Het was top! OK dan!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:42

klinkt heftig zo'n ritje hahaha.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:10

spannend Haha!

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:14

Gaaf joh, die rit! *LOL*
Jij hebt zeker een lekker weekend gehad OK dan!


Zoiets moet ik ook nog een keer op de planning zetten :)*

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:25

Klinkt idd. als een topweekend! Geniet lekker na deze week.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:28

Leuk Mayo!
En nog superweer ook Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:29

Ohhh ben jaloers, ik wil ook zo graag eens naar het strand!!! Lachen Wat fijn dat Kasje zo goed gaat!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:38

klinkt alsof je een superweekend gehad heb Lachen

Ben benieuwd wanneer ik eindelijk mijn strandervaringen op Bokt kwijt kan Lachen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 10:43

gaaf zeg !! super is dat in de duinen he? Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 13:43

Ik zit nog steeds met een grijns op m'n gezicht als ik aan het weekend terugdenk Haha!

Het strand ga ik in April naar toe (rit georganiseerd door Apple [zie BM Knipoog ]), dit waren de Soester Duinen, dus wel Duinen maar geen zee of meer erbij *LOL* Erg apart zo midden in een bosgebied, maar verschrikkelijk gaaf

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:19

Gaaf is dat he?? Heb daar vroeger vaak gereden. Nu helaas geen vervoer, maar oh wat kan je daar lekker rijden!!!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:25

Het klinkt helemaal geweldig!! Haha! Het enige wat ik op te merken heb (niet gemeen bedoelt) Is dat je officieel niet langs mensen mag rijden in een snellere gang dan de stap..

Verder klinkt het enorm gezellig en ik kan zelf echt niet wachten totdat ik met mijn pony eindelijk het vervoer heb om naar het strand hier te kunnen!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 17:55

Het is verschrikkelijk gaaf daar Echt een aanrader!

Dat je niet langs mensen in een snellere gang dan stap mag weet ik heel goed hoor, maar een goede 75 tot 100 meter afstand moet best kunnen, gok dat ik ze daarmee niet onder de voet zal lopen Haha!