ponykamp van loon

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 16:27

Ik ben een paar jaar geleden daar op ponykamp geweest. Vond het niet zo geweldig...Je mocht de paarden alleen poetsen met een plastic borstel en de zadeldekjes waren kussenslopen gevuld met stro.
Er waren best grote groepen en er werd niet op iedereen gelet. Was er iemand bang, dan was het ga maar achteraan dan gebeurt er niks...Gingen we in galop hup pleurt dat kind eraf en de leiding maar schelden...
Ik reed trouwens op Marco een groot lief paard Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:48

SymO schreef:
Citaat:
Ik reed trouwens op Marco een groot lief paard


Marco de stoomboot!
Echt zo'n gaaf beest, wat een passen nam die in de galop. Ik reed daar een keer de vrijdagavond op.


Haha ja, hij was echt heel lief, de laatste dag daar gingen we nog een keer de bossen in, scheuren...dook ie opeens zo de bosjes in Bloos! gelukkig stopte hij toen anders had ik een groot probleem gehad Clown

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _Natasja_, Albertina71, Bielsje, Hanneke_68, laura22, Sanet, SemrushBot, sterregoud en 42 bezoekers