Pony over de kop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Pony over de kop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:06

Nou het ging vandaag weer lekker hor! Het was weer zaterdag he, dus gezellig met zn allen op de manege. Nou het was best rustig in onze les en we moesten in de kleine bak rijden want er was wedstrijd. Nou gaat het bij ons in de kleine bak altijd fout! Ik weet niet wat het is, maar er zitten altijd kleine kaboutertjes ofzo in de hoek. En er gaat altijd wel iemand naast liggen.
Na jah, wij rustig opstappen, en ik ken dat paardje waar ik op rijd zo onderhand wel dus ik parkeer haar mooi achter een rustige zodat ik lekker rustig naar achteren kon lopen naar de enge hoek, dacht ik. En ja hor, na 2 minuten was iedereen alweer in volle galop door de bak aan het crossen, omdat mijn paardje schrok... Verward
Na jah, de rest van de les viel dan wel weer mee, alleen niet echt lekker gereden omdat die bak gewoon te klein is, en mijn paardje had een k*tbui. Vandaar dat we ook maar in 2 groepen gingen galopperen. Een pony was erg vervelend en wou dus ook niet door de hoek heen. Uiteindelijk met veel moeite die pony door de hoek gekregen, maar daar zag hij ineens weer iets en had zoveel haast om er weer weg te komen, dat hij over zijn eigen benen struikelde en samen met zijn ruiter de grond even ging inspecteren! Pony stond alweer op om weer vrolijk verder te racen, kind lag op de grond, ze had last van dr voet. UIteindelijk bleek het allemaal wel mee te vallen en Loes (Loeser)is maar op de pony geklommen, na een nieuwe teugel gehaald te hebben, want die was kapot Bloos!
Ging dus weer goed hier, alhoewel we nou volgende week wel weer traktatie krijgen Schijnheilig

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:48

Oew, gelukkig is er niks gebroken ofzo..., jammer dat je niet lekker gereden had Ach gut

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:22

waarom laten ze jullie dan rijden in een te kleine bak Verward
en waarom krijgen jullie een traktatie? Tong uitsteken

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:30

Ohw altijd leuk dat soort dingen....zo ging het vroeger bij mij ook altijd. De paarden die ik reed waren altijd wel weer ergens bang voor en dan zag je mij halverwege de les elke keer weer van hoek naar hoek scheuren!! Vermoeiend.
Maar goed...ach heb er wel van geleerd!! Vandaag lag ik ook alweer bijna met Noor op de grond....we gingen door het bos en ze struikelde op een gegeven moment goed...zag de grond weer dichtbij komen (heb al geregeld met 'r op dr knieen gelegen of dikke ongewenste slidings gemaakt, ach moet ook niet gekker worden) en elke keer krijg ik dan weer de opmerking: Zo jij blijft er koel onder...(tjah wat kun je anders?!)

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:42

wipwop schreef:
en waarom krijgen jullie een traktatie? Tong uitsteken

Val je op je kontje kost het je een rondje. KLinkt je niet bekent in de oren? Was een van de eerste dingen die ik leerde.
Maar pony en kind zullen nu wel lekker stijf zijn? Er mag wel wat rustiger gereden worden daar, als ik het zo lees.

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 22:56

wipwop schreef:
waarom laten ze jullie dan rijden in een te kleine bak Verward
en waarom krijgen jullie een traktatie? Tong uitsteken


Op zich is de bak niet echt te klein hor, je mag er maximaal met zn 10-en in en we reden met zn 6-en dus dat valt wel mee, maar het is wel opletten als je normaal in een megagrote bak rijdt!

Citaat:
Er mag wel wat rustiger gereden worden daar, als ik het zo lees.

haha, ook dit valt op zich best wel mee hor! Maar het is gewoon zo dat sommige paarden wat meer gespannen zijn in deze bak, andere geven er ook echt niks om, maar ja wij kiezen altijd net de leukste paarden uit die hier dus wel last van hebben! Bloos Normaal gaat het er niet zo erg aan toe in onze les, maar die kleine bak, tja die heeft gewoon iets.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:21

Gelukkig is het (vrij)goed afgelopen Lachen

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 11:28

bij ins op de manege staat ook iedereen te watertanden als klaske rodeoshow geeft.. daar komen de rumbonen Haha! Haha!
tot nu toe nog niet hahaha houden zo..
en op mijn vorige manege liep een haffie, die wou zo graag springen, hup, lastige ruiter er af, doen we het zo wel, ruiter weer halen.. hmmzz Verward
vreemd gevoel voor humor

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:00

Juut"]
[quote="wipwop schreef:
en waarom krijgen jullie een traktatie? Tong uitsteken

Val je op je kontje kost het je een rondje. KLinkt je niet bekent in de oren? Was een van de eerste dingen die ik leerde.
Maar pony en kind zullen nu wel lekker stijf zijn? Er mag wel wat rustiger gereden worden daar, als ik het zo lees.
[/quote]
wij reden niet in een manege dus dat klinkt niet bekent hoor.