Wormenkuur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 20:42

Hahaha, gek paard heb ik toch! Ik ging gister een wormenkuur geven. Dat vond ze niet leuk! Ik heb het zo ver mogelijk achter gedaan maar ze vond het zo vies! Dan doet ze haar mond open en probeert het eruit te krijgen. Dus ik dacht ik geef haar een appeltje maar dat moest ze niet! Toen ging ze helemaal flemen en uiteindelijk nam ze toch maar het appeltje aan Haha! Doen die van jullie ook zo?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:50

hahah Pinky vind het heerlijk! maf beest!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 23:16

Haha vind Pink het lekker??? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:21

Die van mij haat het ook Haha! als ik aankom met dat ding zit hij al sterren te bekijken in het plafon. Na veel geneuzel lukt het meestal toch wel, maar dan moet ik met al mijn kracht zijn hoofd omhoog houden en hem laten slikken anders spuugt ie het uit, heb al een keer helemaal onder gezeten *LOL* Schijnheilig Het eerste uur daarna neemt hij ook geen appeltjes,wortels en snoepjes meer aan..hihi

Willow
Berichten: 9
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:42

hahahahha echt weer iets voor impo!!!!!!!!!!willow kijkt er altijd heel zuur bij echt grappig en veegt het altijd aan iemand af!!!hhahahahahaha!!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:46

wjerdo vind het niet lekker, maar pakt het gemakkelijk spuit in de mond en klaar
Renkse zelfde verhaal
Youri raakt helemaal over de zijk, moet zijn tong uit de mond halen en dan de spuit er in, duurt gemiddeld 30 minuten. Boos! Schijnheilig