Wat zou je doen als je paard een ongeneesbare heeft?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:25

Tinne heeft dus spat, ook ongeneesbaar. Op een gegeven moment ging ze dus kreupel lopen, heeft de dierenarts haar onderzocht en zei dat ze spat had Verdrietig . (het gevolg hiervan was dat ze verkocht werd Huilen Huilen Huilen ). Ze mocht niet meer springen, omdat ze dan sneller kreupel zo gaan lopen als ze een balk aan zou raken, verkeerd neer zou komen bij het neerkomen enz. In de tijd dat ik erop reed was ze niet kreupel en dus ook erg fijn om te rijden, maar ik wist dat ze altijd kreupel kon gaan lopen. Als een paard met spat kreupel gaat lopen doet het vaak extra veel pijn. Hierdoor moeten ze dan ook ingeslapen worden Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen . Ik moest hier dan ook altijd rekening mee houden, heb ik ook gedaan hoor. Ik heb het altijd rustig aan gedaan zodat ik (bijna) zeker wist dat het niet door mij zou komen als ze kreupel ging lopen. Elke keer als ik op haar reed, hield ik er rekening mee dat het ook de laatste keer kon zijn. Dus heb ik haar ook heel veel geknuffeld, veel appels enzo gegeven, kortom erg verwend. Maar ja...ik zou niet weten hoe het nu met haar gaat (voor meer uitleg zie profiel Huilen )

xxx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, DenieesB, djodjodjo, Esmee_RS, Faya__, Ik_is_Ik, Paloma_Janet en 97 bezoekers