Dubbele vliegles (ik had het kunnen verwachten)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Dubbele vliegles (ik had het kunnen verwachten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 00:38

Hai allemaal!

Tja, vrijdag de dertiende he? Knipoog

Ik mocht rijden op mijn lieveling: Red Rock. Hij is een donkerbruine ruin van zo'n 1.83m.

Ik heb al in tijden niet meer zonder zadel gereden, en dacht even stoer te kunnen zijn. Met mijn grote mond riep ik dus dat ik wel zonder zadel zou gaan.

Nou is Rock niet alleen groot, hij is ook nog oud, sterk, hobbelig, bekend met manegepaardentrucjes... De perfecte cocktail dus

Eerst even met zadel gereden, het arme paardje is al stram genoeg. In een rustig drafje struikelde hij en ging op zijn knieen. Met een charmante koprol belandde ik in het gootje van de hoefslag.

Ik er weer op! OK dan!

Verder gereden, galopje gedaan... Alles ging wel weer goed... Ik dus toch maar besloten het zonder zadel te proberen. Voetje gekregen, paard loopt weg... Voetje gekregen terwijl iemand paard vasthield... Ik erop, paard werd losgelaten en ging er vandoor... Het was duidelijk dat dat heeeeeeeel lang niet gebeurt was... Bloos!

Uiteraard was de rem zoek! Normaliter heeft hij namelijk een thiedemann, wat nu dus resulteerde in een paard van 1.83m, met zijn hoofd op 2.10m! Haha!

Uiteindelijk paard onder controle... Beetje geweken in stap, ging goed, in draf, ging goed... Tijdens de galop toch maar op het midden gaan staan...
Aan het einde van de galop wilde ik het toch wel even alleen proberen wat uitliep op het volgende:

Paard:"Ik wil niet!"
Len: "Lopen kreng!"
Paard: "No way!"
Len: "Nou... in dat geval..." *pets pets*
Paard: "Nou okeeee ik doe het wel weer!"
Len: "Jeeej! Het doet het!"
Paard: "Hee Ulster, jij komt te dicht bij!" *BOK*
Len: "Goh! Ik zit nog! Wauw!"
Paard: "Hier klopt iets niet..." *BOKBOKBOKBOK*
Len: "..." *vlieg*
Paard: "Dat lijkt er meer op!"
Len: "AUWW Verdrietig "

Haha!

En toch issie nog lief! EN ik had de primeur! Knipoog

Lenneke (Bont en blauw op valentijnsdag)


Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 00:56

Tja eerst vond hij het maar vreemd, een mens op zijn rug en geen zadel... Maar later kon hij geloof ik de lol er wel van inzien Haha!

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 01:03

Ach ja... Ik lig er wel vaker naast.. Had ook vandaag zo iets toen ik er de eerste keer af had gelegen van: Nu kan ik ook wel zonder zadel... Ben nou toch al beurs!


Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 19:50

Rock is echt geweldig! En ik zal inderdaad eens kijken of ik van Ratje een voltigeersingel zou kunnen lenen... Ze is er alleen nooit op vrijdag :S

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 23:33

Vind ik dus ook Haha!
Mijn ouwe knar Lachen
Nu nog sparen om hem een fijne oude dag te geven!
Len


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flavlip, gerlindie, herous, Jussem, PeerAppel, Riviera87, Veldbloem, vidya en 150 bezoekers