ben errug verdrietig......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hevonen

Berichten: 5605
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:36

Heb je zelf een idee hoe het komt? Kun je het eigenlijk wel, maar lukt het niet (omdat er zoveel mooie dingen in de wereld te ontdekken zijn?) of werk je boven je kunnen?

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)



Hevonen

Berichten: 5605
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 21:48

Dat probleem herken ik, had ik ook. Ik probeerde me altijd gedurende korte tijd wel te concentreren en dan mocht ik van mezelf even vrijaf (om even lekker paarden in mijn schrift te tekenen) zoiets van 5 minuten concentreren, 2 minuten tekenen, en dan steeds langer concentreren. Ook bedacht ik altijd dat die tijd die ik toch op school moest zitten beter kon gebruiken om op te letten of desnoods (stiekem) huiswerk te maken. zodat ik thuis niets meer hoefde te doen. Eigenlijk denk ik dat je of onder je niveau werkt (door verveling verlies je alle belangstelling), of in sommige opzichten gewoon nog wat jonger bent dan je fysieke leeftijd. Is niet erg, komt vanzelf goed, is nu alleen lastig met leren.
Als ik het zo hoor heb je mogelijkheden genoeg om je situatie te verbeteren (m.a.w. hersens genoeg).
Heb je al enig idee wat je wilt worden?

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers