leuke oplossing voor wie zich verveelt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

leuke oplossing voor wie zich verveelt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 20:38

het kauwgomballenspel!
ff verdere uitleg:

wat heb je nodig:
-een groep gekke mensen met wat lef Tong uitsteken
-2 paarden/pony's
- paar dozen kauwgomballen
-2 grote borden

je bent dus in 2 groepen verdeeld, en elke groep heeft een pony/paard (ongezadelt dus enkel hoofdstel en voor de veiligheid bandages of getten). aan de ene kant van de piste staat een groot bord, voor iedere groep een bord. en aan de ander kant sta je met de gropen.dan heeft elke groep nog een doos met zo van die kleine ronde kauwgomballen (zoals van in die snoepautomaatjes)
dan kan het spel van start gaan.

je gooit er een teamlid op, geeft die een kauwgombal, die moet kauwen en zo snel mogelijk naar de andere kant van de piste sjeezen, het leukste is dit in een beetje natte piste, als je valt val je zacht en nat *LOL* en het modder effect is ook leuk. dan plak je de kauwgom op het bord (pech als het net gaat regenen want die glijden eraf Knipoog en een paard die liever het bord ontwijkt is ook niet alles. het is VERBODEN van je paard te stappen, vallen mag , maar dan moet je terug keren naar de beginlijn.

iemand houd de tijd bij best te beginnen met zo'n 2 minuten, het is nogal uitputtend.

binnen die tijd moeten er zoveel mogelijk kauwgomballen aan dat bord hangen.
Clown
het is een super leuk spel als de piste er ech tniet bijligt om echt te 'rijden', het is goed voor je evenwicht, goed voor je band met je paard (want er moet een team gehecht worden)

super leuk om te proberen gewoon doen
Laatst bijgewerkt door Wicked2016 op 11-02-04 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

F



Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 20:53

fJoRdAhLuVeR schreef:
Klinkt wel leuk ja! *LOL*
Maar als het is wel beetje gevaarlijk als het nat is, je paard kan wel uitglijden of wat... Scheve mond


onze piste glijd niet, maar is wel lastig om in te ploeteren, ze hebben het al is omgelpoegd de paarden, en je moet neit ineens draaien of zo bij dat bord voorzichtig of je bent er meteen voorbij

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 08:52

blieb01 schreef:
Ik heb altijd geleert dat kaugom kauwen en paardrijden gevaarlijk is doordat je je sneller kan verslikken.


bwa nee hoor, er is nog niemand gestikt tijdens dit spelletje Knipoog
het is meestal kauwgom er in ff kauwen vertrekken (ondertss niet kauwen) en dan op he teinde ff weerdoorkauwen

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 13:47

Sjuimpje schreef:
Op de meeste maneges, krijg je anders eerst je cap en vervolgens wordt gevraagd je kauwgum uit te spuwen.
Dat is niet voor niets,
bij een onverwachte beweging kan de kauwgum je luchtpijp inschieten met alle gevolgen van dien.


cap hebben ze allemaal al op hoor, das de grondregel bij ons, er zijn nog geen verslikkingen ofzo gebeurd, de kleintjes daarlopen we naast die gaan enkel in stap of draf

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 20:27

Sonja schreef:
't Is ook een van de eerste dingen die ik zeg aan het begin van een les. Bovendien heb ik een hekel aan dat domme ge-herkauw, als ik dat wil zien ga ik wel koeien lesgeven Haha!


das net het lollige, een koe op een paard Knipoog

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 22:05

Kyno schreef:
Klinkt leuk! Maar ik doe het liever bij een droge pieste denk ik Tong uitsteken Lekker in de binnenbak *LOL*


ja het is noodoplossing voor de lessen Bloos

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 23:34

echt we hebben nog geen ongelukken gehad, volkomen veilig. de kauwgomtoestand tog. sommige ruiters laten zich expres vallen omdat ze denken dat hun paard over de omheining gaat springen Knipoog

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 13:17

LisetteSugar schreef:
Je hebt nog geen ongelukken gehad, maar dat betekend niet dat dat ook niet kan gebeuren... Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het klinkt wel leuk, maar het lijkt mij zeer onverstandig. Zeker met die modder in de piste. Iedereen is druk en opgelaten en als je paard onderuit gaat...


iedereen draagt een bodyprotector he en paard word aan de hand meegelopen...soms moet je is de gevaren door de vingers zien , en is genieten van paardrijden...

alles is van te voren afgesproken, over de regels ontrent veiligheid

F


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SassyMoon, Valentinotje en 87 bezoekers