bijrijders betalen of niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:33

Ik zou zeker geld vragen. Ten eerste heeft die persoon beschikking over een paard, wat hij voor de helft vdweek als zijn paard kan beschouwen, en hij hoeft dus alleen maar een bepaald bedrag te bepalen en de rest is voor de eigenaar. Ook is het vaak wel zo dat mensen die er wat voor betalen er meer voor over hebben. (niet aanvallend bedoeld voor mensen die niks betalen maar uit ervaring..)
Verder kan je het natuurlijk ook doen omdat je het anders financieel niet red. Een bijrijder nemen zodat een deel van je paard betaald wordt en je zo je paard kan houden.

Ik ben eigenlijk ook een beetje op zoek maar t is niet nodig. Ik vraag wel een bijdrage omdat k dat zelf gewoon normaal vind, en dat hier in de buurt eigenlijk ook normaal is (ligt rond de 100-150 euro hier in de buurt, wat ik eigenlijk wel n beetje hoog vind). Je moet geluk hebben om n goede bijrijder en een goed bijrijdpaard te vinden.


Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:36

Moet er eigenlijk dan wel bijzeggen dat de stallling ook rond de 200-300 ligt. Eigenlijk kan k dingen voor en tegen noemen. Diegene helpt jou met je paard en met je tijd, maar aan de andere kant huurd diegene je paard 3 dagen.....

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:03

sandra1977 schreef:
Ikzelf zou nooit betalen voor een paardje, het is wel mijn vrije tijd wat ik erin steek.


Je doet t toch omdat j t leuk vind...

Maar k vind het ook wel anders als diegene af n toe wat spullen koopt. Je moet het gewoon eerlijk verdelen omdat het voor beiden wat s. K vraag er bijv wel een bijdrage voor, niet al te veel maar vaak als je een reactie krijgt en dan mailed dat er wel een bijdrage aan vast zit dan houd t meestal op. Sommige die vinden t zelfs gek dat je zegt dat er ook gemest moet worden Verward

Ik kan beiden kanten eigenlijk wel begrijpen. Maar aangezien ik zelf mn paard niet voor mn plezier uit leen, maar meer om t moeten. Vraag k er n bijdrage voor. Geld s ook mede n reden..

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:11

Mexx2 schreef:
het houd dd ook de "penny-meisjes" buiten de deur!

ik bied dus iemand voor 4 dagen in de week een eigen paard aan voor zeg:€85,- in de maand



Precies. Gewoon eigenlijk een gedeeld paard. Ze kunnen er idd dan ook bijna alles mee doen.

Ik begrijp ook wel dat je als bijrijder ook zo iets hebt van ik help die gene, maar jah. Het kost behoorlijk wat geld, en een manege kost nog meer en nu heb je gewoon voor de helft een eigen paard.

Ik begrijp het vanuit de bijrijders en vanuit de eigenaren. Maar aangezien ik de eigenaar ben vraag k wel geld Lachen Uit ervaringen van vriendinnen merk k ook gewoon dat iemand die er wat voor betaald er meer voor over heeft.Hoeft natuurlijk niet zo te zijn want soms kan je t gewoon niet betalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar en 111 bezoekers