Oproep aan alle beroeps Gromen!!/stal Wiemselbach

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Oproep aan alle beroeps Gromen!!/stal Wiemselbach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:18

Ik zit me de hele dag al suf te piekeren. Ik heb namelijk een baan aangeboden gekregen bij de springstal van Hans Horn als fulltime groom. Nu heb ik deze man gemaild met de vraag wat er nu precies van mij verwacht word. Kan een van jullie (groom) bokkers mij dit vertellen. Ik heb namelijk verhalen gehoord van deze stal (en deze man) dat ie super pietje precies is en dat jij als groom bij hem de volgende klusjes toegewezen krijgt:

Halve dag uitmesten (20 stallen),
voerbakken schoonmaken (mes een sopje)
Tuig poetsen
Erf vegen
Met een ragebol aan de slag gaan
Paarden poetsen, paarden afzadelen en opzadelen.

Is dit ook wat jullie gromen nu doen als werk zijnde?

Ik twijvel nu dus of iik mijn goede relaxte baan van 32 uur moet gaan omzetten naar een (droom)baan van 40-45 uur per week, en me, zoals ik gehoord van mensen die daar vandaan komen,als een slaaf laten behandelen. Het schijnt dat het daa nogal een komen en gaan is van mensen. Zou ik dit wel doen gaat er natuurlijk ongelovelijk veel van mijn vrije tijd weg (vriendje dus chaggy)

Tja 2 vragen zijn het dus eigenlijk.

Wie is bekende met stal wiemselbach van Hans Horn,
En wat zouden jullie doen?

Bedankt voor jullie reacties..

Gr Claudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:32

hmmm idd....Ik zit er alleen zo erg mee ik weet echt niet wat ik moet doen.Boos!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:40

dat klopt imker, ik werk nu namelijk maar 32 uur. Dat is dus elke maan,dins,vrijdag midag vrij, kijk dat heb ik dan natuurlijk niet meer. En ik houd minder tijd over mezelf en me bijrijdpaard waar ik elke dag naar toe moet. Maar aan de andere kant nooit geschoten is altijd mis...maarja als dit niet goed gaat en ik zelf wil/of houd het niet vol dan kan ik weer op zoek gaan na ander werk...tja en das niet gemakkelijk nu met deze economie...
Lastig lastig

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 22:11

bedankt voor jullie reacties mensen!! ik ben der blij mee. ik ga der vannacht ff goed over slapen en zie heyt morgen wel weer want ik heb der gewoon een zeer hoofd van gekregen. Als ik het zo allemaal lees denk ik inderdaad dat ik mezelf niet zie zitten met 60 uur werken. Ik houd wel van vaste werktijden en dat je dan ook echt naar huis kan gaan. Ik ben niet echt stip op de minuut maar wanneer ik bv om 6 uur vrij zou zijn dan zou ik wel graag om half 7 de boel de boel willen laten.

De verhalen van Wiemselbach zijn idd niet altijd even goed. Dat had ik ondertussen ook op mijn stal gehoord. Maarja ikmoet voor mezelf nu gaan afwegen wat ik ECHT wil. Misshcien moet ik het nugewoon nog rustig aan met deze baan en flink aan slag gaan met lessen. Er komt vast wel weer zoiets op mijn pad...Maar toch blijf ik ermee zitten,..

Wanneer ik het wel zou doen en het bevalt mij niet dan moet ik weer ander werk zoeken. Jullie willen niet weten hoelang mijn cv Haha! nu al niet is. Kijk dat staat natuulijk ook niet echt goed tegenover een misshcien nieuwe werkgever. Ik zie wel....jullie horen nog wel van me....De man die bmij hierover zou terug bellen heeft dat vandaag niet gedaan..wanneer ik niets van hem hoor vind ik het ook goed...

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 22:17

idd stalleke ik denk dat ik maar doen...gewoon afwachtten maar...deze kwam me ook zo aanwaaien Bloos

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 22:57

hmmm ben net terug van me werk en ben de reacties allemaal aan het doorlezen....Ik heb nog steeds niet wat weer gehoord en laat het zo ook denk ik....Het is mischien ook wel zo somexx dat het een beetje maf is dat genoeg mensen staan te springen om een baan en dat hij juist mij er uit zou pikken als groom...neej ik heb geen opleiding gedaan als groom zijnde maar heb wel veel ervaring op gebied van paarden ik rijd nu 20 jaar en heb diverse paarden gehad. Op dit moment rijd ik twee paarden van andere mensen wat mij super bevalt....misschien dat hij mij gezien heeft ofzo??? ik heb redelijk goede contacten in de paardenwereld en mensen wisten dat ik werk zocht...dus misshcien is ie getipt door iemand..Nahja ik zie het allemaal wel. Als hij mikj beld dan vraag ik hem gewoon wat de tijden etc zijn. Als die mij niet bevallen dan doe ik het niet....Kijk ik kan wel een dag meedraaien maar die dag zullen ze me vast de leuke dingen laten doen om mij maar te houden daar...dat denk ik dat er gebeuren gaat...Meerdre weken meedraaien is beter natuurlijk maarjah ik kan helaas nu geen vrij krijgen 2 weken dat word pas in de zomer....


pffff ik word helemaal gek van gepieker heb er gewoon een zeer hoofd van....

Nogmaals bedankt voor jullie reacties ze hebben me echt aan het denk gezet..

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 20:57

heb een mail gehad van die man....heb me gepiekerd om nixs... krijg ik net een mail dat hij vorige week al iemand anders heeft aangenomen. ...ik zo van ja u stond op mijn voice mail dat u mij zou bellen. Ik wil dan niet ongeduldig zijn en heb dus gewoon afgewacht totdat ik wat hoorde ...niets dus Boos! maarja vaagjes allemaal. Als hij nog iets hoorde dan zou hj aan mij denken...jajaja....maargoed allemaal voor niets geweest dus, bah heb ik me verheugd op niks....nahja blijft het toch maar me suffe kantoorbaantje Scheve mond

Nogmaals bedankt voor jullie reacties ze hebben me (allemaal Knipoog ) aan het denken gezet...

Gr Claudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Em_, GrapeshotBot, laura22, lina1998, MirjamRobin, simoneeee, sterregoud, VosjeN en 45 bezoekers