Oproep aan alle beroeps Gromen!!/stal Wiemselbach

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:26

Zelf groom ik niet, maar ik herken veel klusjes wel. Nu is het niet zo dat je iedere dag die voerbakken en drinkbakken met een sopje uit hoeft te doen en het ragebollen zal ook niet dagelijks zijn, maar dit soort werk kun je wel verwachten.

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:33

Het ligt er maar aan wat je ambities zijn. Je zegt nu dat je een goedbetaalde baan hebt, dus je zal er ongetwijfeld financieel op achteruit gaan. Aan de andere kant hoef je dan niet meer in een stoffig kantoor te zitten, maar kun je fijn buiten werken.

Het is een kwestie van afwegen, denk ik.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:19

Gulpje"]
[quote="somexx schreef:
wat ik ook nog even kwijt wil:

heb je er wel voor gestudeerd???
zoniet, dan vind ik het zowiezo al erg vervelend want mensen zoals ik b.v hebben een opleiding van 4 jaar gevolgd en vervolgens komen wij van school af en kunnen we geen baan vinden doordat er mensen met onvoldoende ervaring daar al werken....dat is toch gek Verward


Heb jij 4 jaar lang gestudeerd voor Groom?? Ach gut
[/quote]

En wat zijn we wederom toch weer vriendelijk..... Boos!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 12:31

Zit liever tegen iemand anders te piepen... Sjongejonge, jij bent ook met je verkeerde been uit bed gestapt.

Ik draaf hier al een tijdje mee, dus je hoeft MIJ niet te veroordelen over wat ik zeg of doe...

Verder zal ik nu wijselijk mijn mond dichthouden, ik hoop dat jij dat ook doet.
Vervelende PB's kun je naar Somexx zelf sturen, daar hoeven wij niet van mee te genieten .

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:57

pegassa"]
[quote="somexx schreef:
ik heb zeker niet 4 jaar op school gezeten om als groom door het leven te gaan!! mijn punt is om voor mezelf te beginnen en omdat ik nog maar 20 ben werk ik nu tijdelijk als groom op een goed bedrijf waar ik goed word betaald en behandeld!!
tja jullie vroegen toch om comentaar?? en vervolgens kunnen jullie dr niet tegen en krijg ik een hoop ellende over me heen,


en bedankt he



Misschien heb je dat over jezelf afgeroepen met zo'n houding?? Bij mij zou je in iedergeval niet aan de slag komen. 20 jaar en zo'n air, en bij een beetje concurrentie ga je al over de rooie.....wat heb jij nog veel te leren in paardenland. Dat staat nl. stijf van de competitie, wen er maar vast aan.
Zeker als je voor jezelf wilt beginnen!!! Anders zul je nog vaak teleurgesteld worden........
[/quote]


Citaat:
Kunnen we het misschien ook nog even gezellig houden in dit topic.
Dat zou erg fijn zijn.



Volgens mij ben je dit een beetje vergeten te lezen in je enthousiasme... Bloos

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, Natascha, Poosje81 en 94 bezoekers