Six Flags i..p.v. Efteling?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 15:52

Is Six Flags misschien een optie? Dat ligt veel centraler dan de Efteling en dan kunnen de noorderlingen ook mee. Ben zelf wel meer voor de Efteling (in '91 voor het laatst geweest en in SF vorig jaar nog), maar het is toch leuk als er zoveel mogelijk mensen meekunnen en niet hoeven af te haken vanwege afstand, reistijd en/of reiskosten... Lachen

Voor info:

http://www.sixflags.nl

BTW: Ik las hier op Bokt het gerucht dat SF dicht zou zijn i.v.m. MKZ, maar ik heb er op internet niets over kunnen vinden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 16:07

Het klopt wel een beetje dat Six Flags een achtbaanparadijs is. Ik was er vorig jaar met mijn ex-vriendje, die helemaal kickt op dat soort snelle dingen, en ik dus he-le-maal niet. Gelukkig was hij er al eens eerder geweest en hoefde ik me niet schuldig te voelen dat ik niet in de Villa Volta (of hoe heet dat ding) wilde. Maar er zijn nog genoeg andere dingen die ook leuk zijn, het reuzenrad bijvoorbeeld. De houten achtbaan is erg gaaf en niet eng, gaat wel snel maar niet over de kop. En ik denk dat we toch ook heel veel tijd kwijt zijn aan lekker socializen, kletsen, eten, drinken etc. etc.

Zal eens kijken wat er nog meer centraal ligt, maar ik vind Six Flags toch wel een optie.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-10 16:09 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 16:20

Efteling is veelzijdiger, Six Flags is meer 'logistiek verantwoord' ( Pling ). Beide zijn gezellig.

Mij maakt het niets uit, als we maar iets leuks gaan doen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 18:11

Ik zei al, mij maakt het niet uit, hoewel ik al 10 jaar niet meer in de Efteling was geweest en het daar eigenlijk wel weer eens wil zien. En ik wilde jullie reacties gewoon ff peilen...

Maar 't is duidelijk, de overgrote meerderheid is voor de Efteling!!! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mnoonn, Oehlala, santaju, Selina, turtlelito en 76 bezoekers