Dag lieve Flap. Ik kwam net te laat.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Dag lieve Flap. Ik kwam net te laat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 22:46

Ik heb van 1992/1994 anderhalf jaar Flap bijgereden. Hij was voor mij HET paard. Super karakter. Toen hij werd verkocht, heb ik nog 2 maanden bij de nieuwe eigenaar bijgereden, maar ik kon op de nieuwe manege waar hij toen stond niet wennen en was ook 3e bijrijder, dus ben ik gestopt. Ik ging hem nog wel af en toe opzoeken. De laatste tijd had ik steeds zoiets van ik moet weer eens naar hem toe, maar kwam door drukte er niet aantoe. Nu was er vandaag iemand van mijn manege die op die manege ging wedstrijd rijden. Ik ben toen meegegaan, omdat ik dan Flap weer eens zou zien. kwam ik daar aan, alle boxen langs gelopen en kon hem niet vinden. Toen hoorde ik dat hij afgelopen maandag was afgemaakt. Huilen Had ik hem nou toch maar wat eerder opgezocht. Ik zal hem toch wel missen al zag ik hem niet zo vaak. Hij was toch voor mij het TOP paard.

Flappie, rust zacht.
Afbeelding


Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 23:05

Hij was gewoon op. Hij was 24 jaar. Maar het doet toch pijn.
Hier reed ik hem net 2 weken. Ik deed een onderlinge wedstrijd mee in de B voor de gein. Met een ander paard reed ik ook in de L mee. Met Flap werd ik 2 keer 2e. en dat in zo'n korte tijd. We hoorden eigenlijk gewoon bij elkaar.
Afbeelding

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 19:24

Heel erg bedankt voor jullie medeleven. Er was vandaag een ondelinge springwedstrijd bij mij op de manege en daar heb ik vroeger wel eens aan meegedaan met Flap. Moest daar dus veel aan terug denken vandaag. Goede herinneringen. Hij was het enigste paard waarmee ik durfde te springen.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 11:43

gouda schreef:
wat een aparte naam flap (koosnaampje?) sterkte met het verwerken ook al reed je hem niet meer zo'n beestje blijft altijd in je hart. Ach gut


Hij heete eigenlijk Vladimir, maar de oude eigenaar had altijd rare namen. Zijn volgende paard had hij wolk genoemd. Dat paard was helemaal zwart.
Het leuke was als ik hem opzocht, maakte niet uit hoelang ertussen zat en ik riep hem, dan hinninkte hij meteen.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 11:44

Tygahno schreef:
Heel veel sterkte, jammer dat je geen afscheid van hem hebt kunnen nemen. Hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt.


Kan jij hem je nog herinneren?????

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 00:25

rona schreef:
Bah wat afschuwelijk!
Heel veel sterkte!
Maar waarom is hij afgemaakt geworden?


Staat hierboven ook al. Hij was op. Hij was 24 jaar en dus best een leeftijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, C_estmoi, Isabel_k, jaap_2005, Kitty_, Robin_Rikkie, SemrushBot, SentiBot, Utixo en 94 bezoekers