Opnieuw ingebroken.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Opnieuw ingebroken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 13:32

Afgelopen nacht is er op stal weer ingebroken. De vorige keer (een week of 6 geleden) hadden ze een buit van 5 zadels. Deze keer is alleen de laatste kast opengebroken, maar dat zadel zat met nog een slot vast aan de zadelsteun dus ze hebben niks mee kunnen nemen...

Toch balen, want je kunt er dus echt niks meer laten liggen, en dat gezeul met mijn zadel gaat me ook tegenstaan Boos! En het maakt me zo boos, blijf gewoon met je fikken van onze spullen af! Stoom uit je oren


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 13:40

Yep, dat denken wij ook, dus nu is echt alles weg, maar wanneer geven ze het op? Na drie keer niks ofzo? Het is gewoon een klotestreek.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 19:50

Tja, er wordt gefluisterd in de regio dat het gaat om een groep Polen met vrachtwagen, op dit moment is het hier echt schering en inslag, vrijwel elke dag wordt er gejat.
De zadels gaan schijnbaar meteen naar Duitsland, je bent er zo mee weg.

Ik vrees dat wij er voorlopig nog niet vanaf zijn, dat ze terug blijven komen.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 19:14

Ja, dat denk ik ook, weet het wel zeker. Een stal in de regio is nu voor de 5e keer in een half jaar bezocht. Je leert wel snel mensen kennen zo Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Eepie, ElviSiaBijou, ikkedus, Kloesje, LuckyReining, merrylegs, Myrkvi en 148 bezoekers