eerst peos lief en denderd terug !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 19:22

gisteren ging ik weer een lopen met wodan. ik had al 2 weken niet met hem buiten gelopen en wilde nu weer naar het bos. lang de weg was hij heel braaf. toen een stuk over het gras nou ik was halverwege en toen was hij op dacht ik. ik kom lief doen wat ik wilde ik kon hem bij tikken met de zweep nou mooi niet he! hij wilde alleen gras. en ja dat mocht hij van mij niet. dus na een heel gevecht ging ik terug. En dat had ik en hij ook geweten. hij wilde steeds draven en lekker bokken dus ik hem tegen houden en weer omdraaien en stappen en weer stil zetten Boos! . ik werd er helemaal gek van. en zo gingen wij dus naar huis. misschien moet ik maar rustiger aan gaan doen met hem en niet elke week lange stukken willen lopen dat kan later als wodan groter is ook nog.nu alleen naar stappen en stil staan in de bak.Verder is hij nog heel lief hoor! en wodan probeer heel onschuldig te zijn Party!! Party!!


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 18:08

danno is trouwens ook lekker in de weer met die fries/draver echt een mooi gezicht is dat hoor!. mooizo dat hij zich goed uit leeft op het land.vandaar dat ik hem ook uit de paddock heb gehaald kan hij lekker rennen!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leukertje en 121 bezoekers