straks kijken naar huis....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

straks kijken naar huis....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 13:09

Even een verslag in onvoltooid tegenwoordige tijd dus Knipoog Moet me even van mijn hart,want heb er dus echt geen zin in..
Om half 3 hebben we een bezichting van jawel...Een flat Boos! Nu zullen er vast mensen zijn die er met veel plezier in wonen,maar ik kan dat niet..Ik krijg het alleen al bij het idee, dat er overal om me heen mensen zijn benauwd..
Een geluk dat het een hoekflat op de bovenste verdieping is..En dat ik dan waarschijnlijk éindelijk een trailer krijg..(ja een beetje egoistisch ben ik wel Tong uitsteken )
Maar toch...Ik duim dus dat het niets wordt...
Pff...Dat is eruit..


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 13:29

Net nadat ik jou om info had gevraagd,kwam ze hiermee aanzetten...Bleh. Huilen

Enige voordeel wat er voor mij aanzit is dan die trailer.(wat klink ik verwénd)..Ben al een heel wat aantal uren bij mijn paard...En schoonhouden..Oké.Scheelt wel wat tijd natuurlijk..

Zal voor jou ook duimen Percy...


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 13:58

samantha23 schreef:
Een flat kan best leuk zijn hoor. Ik heb nu ook een flat, woon er nu 2 jaar. We hebben t nu wel al weer een week te koop staan, omdat we naar een eengezinswoning willen. Haha!
Het grote voordeel van een flat is dat het handig stofzuigen is. Schijnheilig En de woonkamers zijn vaak groter, en vierkanter. Ik heb nu bijv. een woonkamer van 35 m2. Is best groot voor een flat.
En echt last van de buren heb je niet, tennminste ik niet.


Had toch liever een grote slaapkamer...Al die kleren moeten toch ergens heen..
Ach...Ik hoop maar dat het waar is wat je zegt en dat het echt zo leuk is....Maar ik vrees ervoor.. Huilen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 14:07

Ja dat gaan we doen!!! hahaha....(van die huiskamer Knipoog )
Dat idee van 2 kamers heb ik nu, in dit huis...In die flat is dat niet mogelijk..We hebben echt de drie slaapkamers nodig.Er woont een neefje bij ons in ,mijn moeder,ik en mijn vriend..Dan nog een broer in de weekenden (die woon doorde week in amsterdam)...
Maar misschien zijn de slaapkamers groot genoeg.Zal het zo zien!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 16:52

Percy....Inmiddels zijn we terug en positief blijven kijken is op het moment héél moeilijk....Gatver, wat een uitgeleefde zooi..De keuken kon je geen keuken noemen,de slaapkamers geen slaapkamers en de huiskamer...Nouja..Was ook niet echt een huiskamer.
Je kwam binnen in een dodelijk smalle gang,vol met zwarte tegels...Ik kreeg het al doodsbenauwd.....Toen een soort vak keuken (zal niet veel groter zijn de dan wc hier) met een keukenkastje aan de muur, en een keukenblokje op de grond...Zág er níet uit...
Onbeschrijfelijk is dat..Daar zit een werk aan..En zo gehorig...
Het ergste is,dat mijn moeder het misschien nog wil doen ook.

Enige voordeel is dus dat er dan voor mij een trailer in zit..Rekenmaar dat ik dan váák weg ben Tong uitsteken
Nee, daar valt voor mij niet in te leven met +- 4/5 personen..

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 21:17

Richtje,mijn ouders zijn pas gescheiden..Vandaar dat we moeten verhuizen...

Mazzeltje,met het kopen van die flat,blijven de kosten laag (hypotheek) en is er dus geld over voor een trailer..

Mist....Gráág! Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, Mark0919, Riviera87, Vagabondo en 39 bezoekers