help! het verhaal van donderkei

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gwendolynn

Berichten: 220
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Zuid holland

help! het verhaal van donderkei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:27

Hoi allemaal,

Donderkei is een half jaar oude stal kater. Je weet wel een kat die er wel is, veel muizen moet vangen maar geen betrokken eigenaren heeft, zo lang hij muizen vangt kan hij overleven en anders niet. Ze zijn met zijn zessen, die katten op stal. Omdat donderkei zo'n klein katertje was, een hoopje zwart, is hij als kitten veel in handen geweest en dus HEEL tam zo tam dat hij meer in de weg liep dan niet.. ook op die vervelende dag drie dagen geleden, hij kwam onder een draver terecht, die stond op zijn pootje en dat was gelijk mis!!! Donderkei verschool zich maar niemand deed iets, drie dagen hinkte hij door de stal en ik besloot dat het genoeg was... niemand wilde een operatie betalen want die kat was van niemand. Hij was ten dode opgeschreven, geen muizen, is geen eten, geen eten is.......

Ik heb hem mee genomen en de dierenambulance gebeld. Ze hebben hem meegenomen en naar de dierenarts gebracht, zijn scheenbeen is gebroken maar dat komt helemaal goed. Morgen gaat hij naar het asiel. Vreselijk want daar zitten zoveel katten!!! Daarom moet hij daar weg en snel!!! ik heb echter al twee honden, twee paarden en een kater die niet makkelijk is maar wie weet heeft een andere tinkerfan een plaatsje over!!! ik garandeer je dat hij het waard is. Wie geeft hem een kans?????of weet iemand die een katje zoekt??

Liefs

Marije

[img] http://picserver.org/view_image.php/8MH ... img][/url]

je hebt paarden gekken en je hebt tinker gekken

NU EINDELIJK NIEUWE FOTO'S IN MIJN PROFIEL


Gwendolynn

Berichten: 220
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:48

dankje ik hoop zo dat ik hem verder kan helpen. Ik mag hem helaas niet erbij hebben van mijn ouders. Heb al zoveel vee!! haaaha. Maar hij is zo lief en moet zo snel mogelijk uit het asiel weg

bedankt

je hebt paarden gekken en je hebt tinker gekken

NU EINDELIJK NIEUWE FOTO'S IN MIJN PROFIEL

Gwendolynn

Berichten: 220
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 16:05

Huilen is er niemand die iemand weet voor deze lieve kater snik snik

je hebt paarden gekken en je hebt tinker gekken

NU EINDELIJK NIEUWE FOTO'S IN MIJN PROFIEL


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers