Ooit een mooie hengst.. maar nu...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Ooit een mooie hengst.. maar nu...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:29

Wat ik nu ga vertellen lijkt wel een beetje op het verhaal van black beauty Scheve mond alleen wel iets minder triest gelukkig. Twee jaar geleden ging ik met een meisje van school mee naar haar paard. Toen zei ze: ik wil je een hele mooie hengst laten zien die hier staat. Olivio... Dus ik met haar mee.. en daar stond die zwart, glanzend en ong. 1.70m Ik werd echt op slag verliefd Haha! En hij was gewoon superlief!! Het was haar bijrijdpaardje af en toe om dat de eigenares hem 3 keer kon berijden per week. En ook als je heel hard riep als je de stal inkwam was olivio degene die luid hinnikend terugriep Lovers Het maakte niet uit of hij je kende ja of nee. Maargoed, om een lang verhaal iets korter te maken. Een paar maanden terug kwam ik weer bij het meisje (oud-klasgenoot) en tooen zei ze: moet je olivio nu eens zien... Dus ik weer kijken, ik schrok wel een beetje... hij was echt niet meer de mooie hengst die ik kende... zo anders!! Zegt ze: ja die eigenares komt nu nog 1 keer per week want ze heeft echt haast geen tijd/zin meer... En mijn vriendin reed ook niet meer op hem want ze heeft nu twee eigen paarden waar ze net genoeg tijd voor heeft. (zij wel Scheve mond Bloos ) Echt zielig vond ik het toen al... Maar vandaag... ik ging voor de gein weer een keer kijken... mager!!! en heel lusteloos stond die in zn stal... Hij kwam niet eens kijken wie er waren en keek een beetje versuft naar beneden... Wat blijkt nou... nu komt de eigenares haast nooit meer.. ong 1 a 2 keer per twee weken!!! Boos! Echt heel zielig... en zo mager ook... het leek een paard van 25 of zo, en hij is 8 jaar!! ik heb hem even geknuffeld en hij was nog evenlief... Maar niet echt levendig meer. Hij staat nu dag in dag uit in zn stal.. kwijnt er een beetje weg... En dan vraag ik me af... WAAROM!!! Verdrietig Kan zulke mensen echt niet hebben... Ooit zon mooie stoere hengst met veeeeel energie, maar nu...



twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:41

ja, idd... zit er nu gewoon nog aan te denken.. ik zei het namelijk ook gelijk tegen mn moeder! waarom verkoop je zon lieverd niet gewoon...

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:44

ja misschien maar hij staat helaas niet te koop..

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 18:14

nou dat is het juist.. ik zou hem dolgraag willen berijden, maar ik heb de tijd er niet voor (ik lijk die vrouw wel ) plus dat de stal waar die staat ook iets te ver is voor mij... Verdrietig ik denk ook eerlijk gezegd dat je er weinig aan kan doen, hoe erg het ook is... hij is namelijk van haar, zij wilt hem schijnbaar niet kwijt ondanks alles..

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 22:39

Lenn"]
[quote="bakkie schreef:
dan plaats je toch een advertentie voor degene die wel willen er zijn zat mensen die willen dan wordt hij ook weer happy en doe je er toch wat voor

inderdaad, en heeft die vrouw geen wei voor dat paard?? Ze kan hem toch wel even buiten en binnen zetten, 's ochtends en 's avonds als ze hem gaat voeren bijvoorbeeld? Of heeft ze daar ook geen tijd voor, voeren Schijnheilig
Kvind dit echt zielig, en hoezo wil ze hem niet verkopen, voor als ze ooit weer wel tijd krijgt?
[/quote]

nee, op die manege/pensionstal hebben ze dus ook geen weiland... alleen een bak net zo groot als een rijbak ong. en alleen zand... Ben er sowieso nooit van plan met een eigen paard te staan.. hebben geen weiland niets... Verward

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 17:09

ehm, de tekst goed doorlezen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers