Ik weet het ff niet meer!!

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:36

Het is een moeilijke situatie. Maar misschien kan af en toe eens een lesje van een goede instructeur goed doen? Dan wordt je nog eens op fouten gewezen die jij misschien helemaal nog niet opgemerkt hebt? (het is maar eenvoorstel,...?) Verward

En anders zou je iemand moeten zoeken, zodat je er samen heen kan, wordt het misschien wat toffer? *LOL* Maar als je echt tegen je zin gaat, zou ik toch opteren om hem te verkopen, of anders een leuke bijrijder ofzo te gaan zoeken. of toch op z'n minst iemand die wel met plezier naar hem gaat, desnoods alleen om hem te verzorgen,... Anders kan je ook iemadn zoeken die voor je wilt gaan wanneer je eens geen zin hebt. Kan die persoon veel beter gaan, dan dat jij er tegen je zin heengaat, en dan hoogstwaarschijnlijk bij het minste wat ie verkeerd doet sneller boos zal zijn,...denk ik Verward (kan natuurlijk zijn van niet,... Tong uitsteken )

Ofwel iemand die bijdraagt in de kosten (zodat er een oplossing gezocht wordt voor het *financiƫle-probleem* van je verhaal ) en die er dan ook bijvoorbeeld drie keer per week heen gaat, en hem traint of gewoon recreatief rijdt, dat moeten jullie zelf dan maar uitmaken Tong uitsteken Haha!

Dit is wat ik je kan meedelen Hopelijk heb je d'r wat aan? Verward

xxx Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie