geld voor Brooke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:28

Wil je nog een keer je rekeningnummer geven, want ik heb nog niets kunnen storten. Of staat het hier ergens?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:33

Ik zou wel 100 gulden willen geven maar helaas kan ik dan niet missen. Ik ga 15 gulden storten.

Ik heb toevallig mijn overschrijvingskaarten bij me dus ik maak het meteen in orde!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:46

Dat ken ik ja! Is vooral vervelend als er nog allerlei automatische betalingen af moeten! Lachen

ALs ik die foto's zie word ik daar zo verdrietig van! Ik zou het liefst een stal beginnen en allemaal van deze paarden een gelukkig leven geven met zoveel eten als ze willen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:50

Dan zitten we al bijna op 100! Ik kan het geld pas vanavond op de post doen, want ik heb een nieuw boekje meegenomen waarmee ik alleen geld in Euro's kan overmaken. Ik moet het even met mijn oude boekje doen! Maar dan duurt het nog een paar dagen voordat het verwerkt is. Ik heb ook girofoon waarmee je kan betalen, maar ik snap er niets van!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 13:03

Ik ook!! Ik heb dat al mijn hele leven! Iedereen vindt het stom, maar ik blijf bij mijn droom! Ik zou een aantal boxen willen hebben en daar verwaarloosde paarden willen opvangen en ze gelukkig maken. En kinderen die geen eigen pony hebben zouden ze de hele dag kunnen vertroetelen en ik zelf natuurlijk ook! Verder zou ik natuurlijk mijn eigen paardjes erbij willen, Jurita en Razinda en ik zou Frulana willen kopen. Misschien nog een paar veulentjes fokken met Frulana en Jurita (omdat ze zo'n geweldige moeder is). Verder zou ik een paar honden willen, katten en nog een heleboel boerderijdieren! Maar ja...dream on...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 13:56

Jaaaaaaaah! Lachen

Nou ik hoop het ook...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DemiSisa, Elegance_, Fly_high, IASCrawler, Iris_Casper, MyWishMax, Pantykous, SusanH, Umeo, Urbiezira, Vagabondo, xRooss en 99 bezoekers