gister pottenkijkers bij de les...

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:07

Hahahaha, ja die Dino is toch eigenwijs, tja hij heeft niet voor niks teckelbloed in zich Haha! Wel een gave hond hoor *LOL*
Marja was inderdaad duidelijk te herkennen aan het gebler naar haar hond, ik wist namelijk dat die Dino heette!!

We gingen even een kijkje nemen bij de Noorderkoggenruiters nemen omdat we graag les willen hebben we weten alleen nog niet precies waar. Maar ik kan niet anders zeggen dat het er heeel mooi uit ziet hoor *LOL*

Ik had eigenlijk tegen Marja gezegd dat ik mijn fototoestel zou meenemen!!! Ik hoorde in de kantine (toen zij bij haar paard stond) dat ze haar paard extra opgepoetst had *LOL* sssssst, niet verder vertellen dus!! Maar helaas, ik had hem dus niet mee!!!
Maar jullie allemaal hebben wat gemist hoor, wat een geweldig paardje heeft zij Kwijl Kwijl *LOL* Haha!
Tjonge jonge, die kan me een paar kunstjes *LOL*
Was dus achteraf balen dat ik mijn fototoestel niet had meegenomen!!!

Maar ik ga dus inderdaad flink oefenen met die trailer en dan wil ik een paar proeflesjes nemen!!!
Ik zat eerst nog te denken aan een paar proeflesjes, want iedereen rijd daar supernetjes *LOL*
Ik kan in ieder geval niet met mijn rubber rijlaarsjes aankomen Haha!
Ik had nog gedacht om in de jeugdles mee te rijden, maar ja dat valt juist extra op!!
Het zegt ook wel wat over de les als iedereen zo netjes rijd *LOL* Lachen

Dus wie weet.........

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:46

aaah, zo'n manegehouding, praat me er niet van!!!

Ja Vinz ik had ook al eens zitten bedenken dat ik ook wel eens kan gaan kijken op andere dagen!! Kan ik ook zien hoe vol die lessen zitten en hoe er dan les gegeven word!!

Kan ik in de tussentijd nog even flink met Jaike gaan oefenen!! Ha, en gaan sparen voor leren rijlaarsjes Haha! Daar was ik eigenlijk toch al aan toe maar nu heb ik er echt een goede reden voor!!! *LOL*
Ben ook bijna jarig, dus dat scheelt weer!! Wie zal ik eens lief aan gaan kijken??

Nou echt arrogante mensen ben ik nog niet tegen gekomen gisteravond, ik vond iedereen eigenlijk aardig *LOL*
Maar je krijgt wel de indruk dat iedereen met dure spullen rijd en weet ik veel wat allemaal!!!
Maar dat geeft niet, hard sparen en ik rij met dezelfde spullen, hihihihi Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:59

Ach Heleeen ooit worden wij ook nog eens zo goed!!! Haha!
Ik zal niet zeggen wanneer, want daar zal nog heel wat jaren over heen gaan!! Tegen die tijd zijn Jaike en ik allebei bejaard!! *LOL*

Nou ja, eigenlijk moeten we maling hebben aan iedereen, we komen daar toch voor les!!!
Er valt bij mij in ieder geval nog heel veel te verbeteren!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie