Pukkie de schaapen shet-herder?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Pukkie de schaapen shet-herder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 12:30

Zondag ging ik met Daisy naar Felicia(gelder) en Pukkie (shet). Het zijn onze verzorgpaard/pony. We hebben ze eerst lekker gepoetst en we keken of Pukkie het kunstje nog kon( dr beentje op tillen als we BUIG zeggen) maar we dachten dat ze het niet meer kon omdat we het 2 weken geleden voor het laatst hadden geleerd. We probeerden het en Pukkie tilde dr beentje heel lief op!!!! We waren ape trots omdat we pukkie al best veel hebben geleerd in 1 jaar (ik verzorg haar een jaar (felicia ook:D)) later kwam de boer even om te zeggen dat ze naar buiten mochten. BIJ SCHAPEN!! Dus Daisy en ik pakte Felicia en Pukkie en brachten ze naar de wei. Pukkie en Felicia gingen uit hun dak en later ging Pukkie achter de schapen aan die in maart lammeren.... Pukkie vond het heel leuk!! Felicia zag het en deed ook mee. Kon geen kwaad dachten we.... Opeens dreven pukkie en felicia de schapen naar schrikdraad.... Die schapen gingen onder het draad door en kregen geen schok( het stond uit). maar later zag Pukkie dat het schrikdraad stuk was...dus zij ging met Felicia naar een ander stuk wei. Oeps.....Maar gelukkig dreven Pukkie en Felicia de schapen weer naar het andere stuk land... En als 1 schaap niet wou lopen dan viel Felicia de schaap BIJNNA aan met dr tanden bloot.... Verward Gelukkig stonden de schapen en de paardjes nog lekker in het stukje land waar ze moesten staan.... En gelukkig hoefden daisy en ik Felicia en pukkie niet te longeren.... Dus we waren blij dat de schapen er nog waren...

De zondag was een dag om niet te vergeten en ik ben blij want Daisy en ik mogen Pukkie binnenkort leren om voor de kar te staan!!!! Ze is namelijk 2,6 jaar (2 jaar en 6 maanden) en de boer vind het wel leuk als Felicia en Pukkie mee gaan dit jaar om op de markt te lopen!! Vet gaaf toch?

xxDevica
ps FELICIA EN PUKKIE RULEZZ!! Lovers Bloos! Lovers Haha!

kiujk ook op: http://groups.msn.com/fepulesa voor leuke foto's!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:54

Devica schreef:
Ze is namelijk 2,6 jaar (2 jaar en 6 maanden)


2,5 jaar Knipoog

Kijk je wel uit dat de schapen straks geen miskraam krijgen, door dat geren en gestress Lachen

Leuk dat 't zo goed gaat met je verzorgpony's Lachen

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 14:58

nou die schapen zijn denk wel wat gewend hoor Tong uitsteken xxdevica