Het leek wel lente vandaag.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Het leek wel lente vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 18:39

Wat een heerlijke dag vandaag.....kreeg echt de voorjaarskriebels Haha!
Heerlijk met de paarden aan de gang geweest en ik vond dat het weer eens tijd werd voor Oliva haar knipbeurt.......
Normaal in de winter knip ik haar manen altijd recht (dus niet met de zwarte lijn erboven uit.......) maar vandaag wilde ik het eens proberen (mijn man knipt normaal altijd met de zwarte lijn) dus ik ben aan het knippen geslagen.......toch wel spannend want ik heb de andere fjord al eens grandioos voor schut laten lopen Bloos ).
Het ging echt heel goed, er kwamen natuurlijk heeeeeeel veel wandelaars langs die toch wel even wilde kijken hoe ik dat toch allemaal deed.....vind het niet echt fijn als mensen op mijn vingers kijken Schijnheilig
Maar toen ze eenmaal klaar was was ik toch best wel trots op mijzelf en mijn fjordenbaal........het zag er echt wel weer heel netjes uit........ OK dan!
Ik hoorde verscheidenen mensen die langs liepen tegen tegen elkaar zeggen....."zo hee dat is een mooi paard, en kijk die manen eens" Tong uitsteken ....dan voel ik me zo trots dat dat mooie fjordenbeest van mij is OK dan!
Daarna heb ik haar lekker gelongeert en ze liep echt super goed, lekker laag en ze begon lekker te schuimen in de mond........nou dat is echt heel wat want Oliva heeft dat zelden gedaan en sinds de laatste paar keren begint ze ermee.......ben ook nog nooit zo fanatiek met haar bezig geweest als de laatste tijd .......heb echt helemaal zin in het voorjaar.......wij zijn er helemaal klaar voor Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:40

heerlijk he! 1 mooie dag en ik verlang nog harder naar de zomer!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:40


Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:45

Ja echt een prachtige dag. Lekker zonnetje, maar wél ontzettend koud! Ben evengoed nog naar het strand geweest, en eindelijk ging Opala het water in.. wat ze nooit heeft gedurfd.. Rolleyes

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:59

Viel het jullie ookal op dat de vogeltjes weer aan het fluiten waren in het bos!? Ik heb echt zin in het voorjaar!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:05

Echt heerlijk, zonnetje... niet te koud.. gewoon lekker weer om te rijden OK dan!

Vandaag was het mij eens een keertje gelukt om mijn merrie goed met haar achterhand te werken. Op een gegeven moment was ze lekker los in d'r lijf en good voorwaarts, vol met energie en lekker druk Tong uitsteken
D'r hele lijf was nat i.v.m. de inspanningen met zelfs schuim tussen d'r billen. Ik ben zooo trots op mijn meisje en dat ik heerlijk heb kunnen genieten van zowel als het rijden als het mooi weer. Lovers

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:33

*huil* en ik was natuurlijk weer ziek vandaag

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:55

Ik dacht ook lekker te gaan rijden in het bos maar alles maar dan ook echt alles was prut. Felix zakte gewoon tot en met zijn kogels in de bagger weg. Hij springt van de ene naar de andere kant van het paadje en dat vind ik niet zo fijn.

Felix vind het gewoon niks. Zelfs thuis kreeg ik hem amper mee. Ik moet daar ook zo'n 150 meter door de prut(lees enkel diep) voor ik droog sta.

Nou danno ging aan de longe in iedergeval goed en ik heb nog even op een andere fjord gereden in de bak, want die is wel OK dan!

Nog een week of 8 en dan wordt het weer bijna voorjaar Party!! .

Morgan1

Berichten: 161
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:11

ja jac oliva stond er weer als een plaatje Cheese! bij en nu vigo nog Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:17

lekker dagje was het zeker Lachen
Ben ook met Anique en onze knollies naar buiten geweest vandaag, we zijn ruim 2 uur weggeweest maar dat hadden we zelf niet door Lachen
keihard gegalopeerd, was echt gaaf! OK dan!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 21:39

Het was echt paardenmensen weer Knipoog ......volgens mij hebben we allemaal volop genoten OK dan! , en dan het vooruitzicht dat er nog veel van deze dagen zullen komen.....dat we de goede kant weer op gaan Hyper!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:42

was zeker een lekker dagje mmh van mij mag het wel weer zomer worden.
lekker naar het park geweest met een andere paard en me eigen paard lekker in de bak gereden ging erg lekker trouwens.en ff een stukje nog naar buiten geweest

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:26

Ik heb lekker in de bak in het zonnetje gestapt :d Het was eigenlijk zn vrije dag, maar die krijgt hij morgen wel als het weer hard regent...

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:55

hey dus olivaatje is gelukt Lachen
netjes, kom gauw kijken. en nu idd vigootje nog Lachen