Wie is toch die vrouw .......????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Wie is toch die vrouw .......????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 15:16

Wie is toch die vrouw die elke maand de stalling komt betalen Verward ......?????

Dat moet Mexx zolangzamerhand wel denken!!!! Huilen Huilen Huilen
ik word er echt moedeloos van!
ik heb een gronische ontsteking in mijn staartbeentje,hier loop ik al lang mee,eigenlijk had ik dat al toen ik ,9 maanden geleden Mexx kocht,maar toen was het lang niet zo pijnlijk als nu!!
ik kan me gewoonweg niet meer herinneren,wanneer ik voor het laatst zonder pijn heb gereden! Scheve mond
nu moet ik binnenkort bij de chirurg langs,en dan gaan ze mijn staartbeentje(stuitje) verwijderen.

ondertussen,rijd ik bijna niet,longeer heel veel,en rijd dan soms nog 20 minuutjes,maar ik zou zo graag weer eens lekker aan de slag willen!!!!!

gelukkig heb k een bijrijder die 3 keer in de week rijd,maar om nou te zeggen,dat die zo fanatiek rijd,niet direkt!!

ik zou ze voor geen goud willen missen,maar ik kan er al zo lang niks mee doen,en dit gaat nog wel even duren,en daar is het tochr eigenlijk toch wel een beetje een te dure hobby voor!!(dan voel ik me weer schuldig tegenover man en kind!)van dat geld kan je gezinnetje toch wer hele leuke dingen doen hé!!??

waarom ik dit opschrijf ,weet ik eigenlijk niet,jullie kunnen ook niet toveren hé?(toch?????)
nou,ja,ik ben het ff kwijt!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:23

Wat vervelend voor je zeg .. Ik hoop dat je snel weer zonder pijn kan rijden en genieten van je paardje

Zelf loop ik nu met rug problemen waardoor rijden voor mij ook geen pretje meer is ( ik weet hoe je je voelt )

Heel veel sterkte

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:43

Ik ben wel beniewd naar je ervaring met die operatie! Ik moet mijn staartbotje waarschijnlijk ook laten weghalen, maar ik aarzel nu nog.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:29

Ik hoop voor je dat je weer snel pijnloos kunt rondhobbelen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:31

Straks na de operatie kun je heerlijk rijden zonder pijn.... dit is voor je paardje waarschijnlijk ook fijner Je zit dan een stuk ontspannender en je voelt jezelf ook fijner Knipoog Nu moet je even door de zure appel heenbijten en nog even longeren. Je moet je niet schuldig voelen want jij kan er ook niets aan doen Ten slotte heb je een bijrijder die wel rijd.... er zijn een hoop mensen die geen bijrijder nemen en dan staat zo'n paard maar te staan. Kop op zo slecht heeft je paard het nog niet.
Misschien is mennen een optie???? Is leuk voor jullie allebij

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:12

Wat vervelend zeg!!
Hopen dat het na die operatie een stuk beter gaat!
Zal voor je duimen, enne,
Die opmerking van Fsoudan, van dat mennen lijkt mij ook een hele goede oplossing,
Alhoewel je wel daar de spullen voor nodig hebt..Scheve mond