Tranen van geluk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Tranen van geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 17:28

Vandaag was het eindelijk zover. Ik zou weer op Nicole gaan rijden. Mijn laatste keer dat ik op haar zat was begin augustus, daarna heb ik in het ziekenhuis gelegen en de periode van rustig opbouwen van alles duurde ook langer dan verwacht.
Dus vandaag was het zover, vol zenuwen ging ik naar de stal. Kwam ik op stal bleek Nicole een super snert humeur te hebben. Ik kwam bij haar box, oren plat in de nek en gauw haar kont naar me toe keren (ach ja, ze is ook al op leeftijd dus ze zal wel in de overgang zitten). Uiteindelijk met wat eten gelokt en toen ze weer voor me stond met haar neus, halster erom en even lekker in de bak lopen (en rollen natuurlijk Haha!). Toen ze beetje haar energie kwijt was, ging ik haar borstelen en haar opzadelen. Haar humeur was nog steeds niet helemaal okee, maar goed ging gewoon maar door. Peesbeschermers om, sjabrakje erop, even een het zadel laten ruiken en toen het zadel erop, hoofdstel om en daar stond ze dan weer, helemaal klaar om erop te gaan zitten. Toen kwamen de zenuwen pas echt. Naar de bak beugels naar beneden en erop. Ik zat weer!!! Paar rondjes stappen, ze zocht meteen alweer het bit op en liep alweer voorbeeldig aan de teugel. Haar oortjes gingen weer naar voren en haar humeur zag je met het rondje opknappen Lachen. Toen nog even gaan draven, ze deed zo erg haar best, zo lief. Niet te snel en als ik zei: "rustig aan meisje" meteen weer een versnelling terug. Nouja na 20 minuutjes maar weer gaan uitstappen. Bij het uitstappen zat ik gewoon te huilen van geluk, wie had ooit kunnen denken dat ik naar zo'n lange tijd weer op haar kon rijden. Ik had een tijdje geleden de moed eigenlijk al opgegeven dat ik er ooit nog op kwam. En nu.. ik zat er gewoon weer op!!!
Ik ben zo trots op mezelf en op Nicole!! Morgen meteen maar weer even 20 minuutjes. Heb nu trouwens wel beetje spierpijn Verward

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:31

Echt heel erg dapper dat je er weer opgeklommen bent!!!
Super!
En nu fotos Tong uitsteken

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:32

Ik begrijp uit jouw berichtje dat je van je paard was gevallen?Lag je daarom in het ziekenhuis.Fijn dat het nu weer goed ging!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:33

Wow Neel dat klinkt geweldig en ga zo door.
Zo te horen komt het wel weer goed met jullie 2!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:33

Wat super zeg!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 17:42

Amiro schreef:
Ik begrijp uit jouw berichtje dat je van je paard was gevallen?Lag je daarom in het ziekenhuis.Fijn dat het nu weer goed ging!


Nee ik ben er niet afgevallen, maar ik had sinds begin vorig jaar hele gevaarlijke hartkloppingen (waar ik dood aan kon gaan) en die begonnen steeds als ik op Nicole reed, daarom mocht ik er niet meer op van het ziekenhuis. Ik heb toen een maand in het ziekenhuis gelegen om ingesteld te worden op medicijnen om van die gevaarlijke hartkloppingen af te komen. Maar het was gewoon spannend voor mezelf, want misschien zou ik ze wel weer krijgen, of andere hartkloppingen en hoe zou Nicole reageren. Maar ze heeft zich dus voorbeeldig gedragen Bloos

odessalief

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Monster (dat is in het Westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:23

jeetje, echt dapper van je dat je na zo een lange tijd niet rijden er toch weer op bent geklommen.
Ga zo door!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:27

Wat een goed nieuws! Echt fijn voor je!
En veel plezier morgen! OK dan!

mirtje27

Berichten: 791
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:31

Goed dat je er weer op bent gegaan. kan me voorstellen dat dat wel weer eng was.

Veel succes groetjes mirjam

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:15

Wauw super *LOL*
Lief van je paardje dat ze zo braaf was Lovers
Heeft ze in de tijd dat jij haar niet kon rijden
helemaal niet gereden of deed iemand dat voor je?