wandeling gevolg gevallen+politie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

wandeling gevolg gevallen+politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 16:17

Mooi weer dus kwam ik op het idee om te gaan wandelen, richting camions omdat hij daar schrik van heeft. Hij was al heel de weg onrustig (juist of hij wist waar we naartoe gingen), in het veld stopt hij (hij verschoot van iets oranje achtig) en draait zich om, dus geef hem een schop en draai hem terug, hij draait zich heel rap terug om en patat daar vloog ik Bloos! gelukkig belandde ik op mijn benen had nog een klein beetje de teugel vast, maar meneer loopt weg, dus ik met een klein stemmetje : heros heroooooooooos.. En zoef volle rengalop hij weg, ik erachter na volle paniek, mijn moeder proberen te verwittigen, ineens zag ik hem volle galop het straat op(richting huis) met de politie achter hem met hun zwaailicht op Haha! Hij is dus direct naar de stal gelopen en gelukkig heeft hij niets opgelopen onderweg, ze hebben hem afgezadeld en dan gingen ze s(politie+moeder)op zoek naar mij, was ondertusse al bijna thuis. De politie moest lache omdat hij zo hard ging, ze vroegen of hij een renpaard was Verward Ben er direct mee terug gaan stappen op het straat en hij deed of er niets was. Moeder was lastig op mij want het was mijn schuld dat hij was gaan lopen Clown Sorry voor het lange verhaal maar ik kon het echt nog veel langer maken Tong uitsteken (straks toch nog is aan zijn benen voelen)

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009


Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 16:27

gelukkig dat ze dat deden, want de straat waar mijn paard staat is heel druk, en je mag er 90 rijden gelukkig kwamen er nu net geen auto's want hij liep naar het schijnt in het midden van de weg...

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 16:39

idd nu kan ik er mee lachen maar had toch wel schrik toen hij wegliep! Tja de politie... Ze lachte toen ze mij tegenkwamen en vroegen: awel juffrouw ik zie een ruiter maar waar is uw paard? tsssss grappig echt grappig Tong uitsteken

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009


Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 18:26

denk dat de politie daar toevallig langsreed (kom ze daar toch vaak tegen) en tja meteen de achtervolging inzette Haha! hoop alleen dat als ik de volgende keer ga wandelen het goed zal aflopen, heb het sowiezo al niet erg op wandelen, dit heeft mijn angst weer vergroot

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 21:13

idd goed geschrokken, normaal ga ik morgen terug hopelijk lukt het dan wel om tot aan de camions te komen Knipoog

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 18:29

camions=vrachtwagens
En voor robir idd ja weet wel dat heros gemakkelijk een paard van 1.75 inhaald maar nu was hij nog is in paniek bij, ochja normaal weet hij dat hij is mag crosse als we gaan wandelen, en dat was nu niet het geval, hij heeft nu alleszinds genoeg gelope voor 2maanden Haha!

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 18:49

nee toch niet, heb alleen wat spierpijn in mijn arm omdat ik hem wou tegenhouden, en tja mijn benen doen ook wel pijn, wat wil je as je achter een op hol geslagen paard probeert te lopen Knipoog

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Pommier en 38 bezoekers