Milena helemaal uit haar panty.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 19:38

Milena springt buiten nu dus boven m'n hoofd uit, dus stappen aan de hand is niet zo'n succes meer (heb twee blauwe voeten en een gekneusde vinger van haar fratsen, zegt genoeg denk ik)
Dus vanmiddag had ik haar even losgelaten in de bak, want de wond is mooi dicht, dus ik dacht dat ze dan lekker even rond kon snuffelen en misschien effe lekker rollen.

Tja, dat rollen ging nog lekker volgens (mijn) plan, maar toen ze opstond.... JOEPIE!!!! Bokkerdebokbok door die bak heen, niet normaal meer...... Ik heb me omgedraaid, durfde niet meer te kijken.... zag in gedachten die wond al openklappen en een rood spoor door de bak trekken......

Normaal gesproken doet ze dus HELEMAAL NIKS als ik haar in haar eentje in de bak zet. Dan gaat ze even een keer rollen en dan bij het hek staan met zo'n kop van "hallo, kan iemand me even naar stal brengen, mijn baasje is me vergeten".

Nou, vandaag niet dus. Ze is een half uur lang helemaal uit haar panty gegaan.... bokken, als een komeet zo hard galopperen, ineens met 4 poten tegelijk stoppen, dan met 4 poten tegelijk de lucht in, rug bol, koppie tussen de voorbenen, en gaaaaaan maar weer. Man, ik wist niet wat ik zag, ze ging nog erger tekeer als de jonge hengsten bij ons....

Afijn, toen ze zich weer liet vangen (met een gelukkige uitdrukking op haar gezicht) bleek dus dat de wond nog keurig dicht was, en ze was ook absoluut niet kreupel ofzo. Ze danste helemaal naast me naar de spuitplaats; heb haar benen maar even goed gekoeld na die uitspattingen (mazzel gehad, had niks geen beschermers omgedaan...)

Ik geloof dus dat het weer aardig goed gaat met m'n dametje....
Allemaal bedankt voor het duimen de afgelopen weken; WE'RE BACK!!!!!

Liefs, Sonja en een bok van Mileen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-04-08 19:38 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 19:45

Haha gekke Mileen!! Gelukkig is de wond dichtgebleven, kan me wel voorstellen dat je wel erg schrok toen ze zo te keer ging.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 19:48

Nou gelukkig maar! En kennelijk dacht Milena er ook zo ver.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 20:02

wat zal het fijn voor Milena geweest zijn. Nu kon ze eindelijk eens even de benen echt strekken! *LOL*
Gelukkig voor jouw dat er geen nare gevolgen van kwamen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 20:04

wat een donder, maar ja ook wel begrijpelijk. ff de benen strekken. gelukkig inderdaad dat het goed is gegaan.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 20:04

nou das wel lekker ja zo'n uitbarsting hihi.
ze zullen zelf wel weten wat ze doen niet??
alleesn krijg je zelf bijna een hartverzakking haha.
succes met je frisse "hengst" haha
gillian

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 20:29

Pff... nou ik had ook niet durven kijken hoor! Maar wel heel goed dat alles nog dicht zit. Hoop dat Mileentje d'r beentje weer snel helemaal genezen is! Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 20:34

Heerlijk dat het weer zo goed met haar gaat Tong uitsteken ......en ik kan me voorstellen dat je je ogen wel ff dicht wilde doen toen ze zo stond te springen, maar ze is in iedergeval weer ff haar energie kwijt Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:01

Ze is in ieder geval haar ergste energie kwijt!

Toen ik in januari met Jurita uit de kliniek kwam met het rotnieuws over de ocd en slijtage (ik had al meer dan een maand gestapt daarvoor) moest ik heel langzaam gaan opbouwen, stappen onder het zadel etc. Ik mocht niet longeren en losgooien. Maar ze was zo ontzettend gek dat ik er voor geen goud opdurfde! Toen heb ik haar toch losgelaten en ze heeft een kwartier alleen maar gebokt en als een gek gegaloppeerd. Ik dacht: oh wat heb ik gedaan!! Ze was helemaal bezweet (en ze zweet bijna nooit) en haar hart zag je door haar hele lichaam kloppen. Maar de dag erna kon ik er zo op gaan zitten! Ze moest gewoon even die energie kwijt en toen was het goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:18

Mileentje voelt zich weer toppie geloof ik Lachen
Gelukkig liep het goed af.
Volgens mij was Milena er heeeeeeel blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:26

UPDATE:

Ben vanavond nog even wezen stappen met m'n meissie, en ik kon haar weer gewoon aan het halstertje mee naar buiten nemen, touwtje in een boogje.... Maf beest!
Ik heb op de weg een paar pasjes gedraafd, en ze was nog een beetje onregelmatig, maar zeker niet zwaar kreupel meer. Dat onregelmatige kan ook een restje stijfheid zijn, maar ik neem geen risico en ga het heeeeel rustig opbouwen.
Bovendien ben ik er nu aardig aan gewend om vier keer per dag naar stal te crossen, dus daar ga ik nog effe lekker mee door, tot het weer helemaal goed is en ze weer met 1x per dag bewegen goed loopt.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Sonja.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 21:32

ze heeft zichzelf lekker even uitgeleefd!! gelukkig maar dat de wond dicht is gebleven!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 22:51

poeh wat een opluchting!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 01:51

Fijn zeg! Opluchting Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 08:23

fijn zeg!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:24

fijn dat het zo goed gaat nu.
Tja, ze was kennelijk dus een flink wandelend vaatje buskruit. Ondanks dat het op zo'n moment eng is (ivm wond) lijkt het me wel machtig om te zien, zo'n paard dat compleet "uit zijn panty" gaat

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:37

gelukkig maar dat mileen weer helemal fris is!tja is ook wat als je zoveel dagen niet mag rennen en gek doen!gelukkig dat de wond dicht is gebleven,nu zal het vast allemaal wel goed komen met je meissie!