HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 13:59

Sonja"]
[quote="miekelover schreef:
Heel de stoeterij staat te koop omdat de eigenaar ziek is ofzo iets. Ik vidn dat nergens op slaan.

Wat een rotzak van een eigenaar zeg, dat doet hij vast om jou te treiteren, denk je niet! Grrrrr!
Tip: zoek eens in het woordenboek op wat een Egoïst is, en denk daar eens over na.
[/quote]

Ik dacht precies hetzelfde. Misschien is die man wel ernstig ziek, moet vechten voor zijn leven. Beetje medeleven tonen voor de eigenaar van je verzorg pony is ook een kunst.

Mijn pony wordt ook verkocht als mijn moeder niet meer zou kunnen werken, als ze bijvoorbeeld ziek zou worden. Zou er niet aan denken om dan te zeggen dat ik een ***moeder heb omdat ze mijn pony verkoopt!!!

Die is gek geworden haaaalllllooooo....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:43

Nee Jessminder, je draait het juist om. De dokter moet wel eens slecht nieuws brengen, dat hoort bij zijn taken.
Het is niet de taak van die meneer waar dit topic over gaat kleine meisjes blij maken en houden! Hij heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd!

Vita B+21 L1+2

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:40

Naja... ik zou niet boos zijn op de dokter, maar als jij beweert dat ik dat wel zou zijn. Jij je zin, anders zeur je nog wel ff door?

Vita B+21 L1+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie