HELP MIJ WAT MOET IK DOEN

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 14:33

Hé mensen, wees eens rustig, haal haar niet zo onderuit. Als je veel verdriet hebt kraam je dingen uit die niet eens hoeven te kloppen. Jullie kunnen ook op een andere manier uitleggen dat de eigenaar het heus niet express doet. En jullie weten allemaal vast wel dat de liefde voor een paard hoog op kan lopen. Echt triest hoor af en toe.. die reacties .


Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:11

Als je moeder niet meer zou kunnen werken omdat ze wat heeft, en de dokter kan er niks aan doen.. vind je die dokter toch ook een paasei, alleen uit woede omdat je niet wilt dat je moeder ziek is.

Tuurlijk heeft ze respect voor de eigenaar. Als ik gefrustreerd of chagrijnig ben, noem ik mn moeder ook weleens poedersuiker (niet dat ik het meen, maar even afreageren), zonder erbij na te denken.


Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:17

Dit is dan bij wijze van spreken.. dat ik de dokter erbij betrek

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:52

Jij geeft een voorbeeld, dus deed ik het ook. Je weet best wat ik bedoel.
Iemand is kwaad op de dokter, door de ziekte van de moeder, maar dokter kan er niks aan doen.
Iemand is kwaad op de eigenaar, door verlies pony, maar eigenaar kan er niks aan doen.

Voilá.. Kwade reacties horen bij verdriet

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:43

Nee, laat maar... Ik hou er al mee op..

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:28

stef schreef:
of hij wel of niet een stoeterij begint, en hoe hij er financieel voorstaat zijn compleet jou zaken niet!
Als jij mijn paard verzorgde en je sprak zo over me, ongeacht wat, hoefde je hier niet meer de werf op te komen... Sorry hoor....
Je bent 16 volgens je profiel... Act like it!


Dacht dat het alleen bij die opmerking bleef in het begin, maar ben het nu zeker wel met je/jullie eens. Mieke als je dat van tevoren al wist.. had je het kunnen zien aankomen.

En ik weet niet om wat voor hulp je vraagt.. maar de meest waarschijnlijke oplossingen had je zelf al kunnen bedenken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, Lisa_22, LisaVH96, pluklief en 153 bezoekers