Foto's van brammetje...wie wil ze zien???

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:33

Hihi, wel een liefie... Hoe groot is hij eigenlijk? Hij ziet er in ieder geval een stukkie ieler (zoals de meeste araabjes) uit dan onze Barbaar... Die is dan ook groot, en vrij grof/stevig gebouwd voor een araabje...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:49

HUH? Ieler? moet je die van mij van dichtbij bekijken... Die russen zijn juist (op de kossack stud stuk voor stuk gezien) veel grover... Naja, ligt er ook aan welke bloedlijn, die van mij is een Drug (je zegt droeg (g als in drugs) en het betekent vriend). En verder zit er vrij veel Egyptisch bloed in via Aswan (2 of 3x in zijn papier, hoezo inteelt?)...
Ik heb al verschillende Russen gezien die allemaal boven de 1.60 uittorende. Allemaal van de Kossack Stud en die doen aan Tersk araabjes...
vol is vergeleken met de anderen wel ielig, maar veel steviger qua bot en peesstructuur dan...

Laudine (beetje Verward)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:19

Komt op het zelfde neer hoor: ze zijn allemaal zo gek als een deur. En ze worden er alleen maar gekker van. Kan mij niet echt boeien, vinnut een leuk beestje...

Laudie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 14:35

Voltrack heeft juist lange beentjes. Heel schattig. Zijn voorbenen staan een beetje dicht bij elkaar, en zijn aachterbenen heel wijd, als hij gaat racen (nooit gezien, zit er altijd OP) gaan z'n achterbenen om zijn vorobenen. Een echte haas... Mijn lieve cheetah'tje....

Laudie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie