Krant: 4 ontsnapte paarden betrokken bij ongeval.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Krant: 4 ontsnapte paarden betrokken bij ongeval.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 18:18

Hoi,

Ik vond dit tekstje in de Gazet Van Antwerpen.

15/01 Vier ontsnapte paarden betrokken bij ongeval
Donderdag kort voor 8 uur heeft zich in de provincie Luxemburg op de gewestweg N896, tussen Hargimont en Harsin, nabij Marche, een verkeersongeval voorgedaan waarbij vier paarden en twee wagens betrokken waren.

Een eerste voertuig reed in op de dieren die uit een wei ontsnapt waren en vrij op de steenweg rondliepen. Door de schok kwam de bestuurder in botsing met een tegenligger.


Ik kreeg er gewoon rillingen van,.. Verdrietig stel je voor dat dit jouw paarden zijn? Verward Ik mag er niet aan denken. En de gevolgen voor de bestuurders,... Verdrietig brr,...zou me er niet goed bijvoelen, voor de bestuurders (het komt tenslotte door jouw paardjes, of mss heb je de wei niet goed afgesloten? Verward ) en voor je paardjes,... Verdrietig Verward
Twee paarden waren op slag dood, een derde werd afgemaakt. De brandweer van Marche-en-Famenne vreest dat ook het vierde paard zal moeten inslapen. De bestuurder van het eerste voertuig werd met verwondingen gehospitaliseerd.

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:21

Ja inderdaad, wat erg! Mijn ponies zijn ook wel eens ontsnapt en ik had er niet aan moeten denken dat er zoiets zou gebeuren!!!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 18:25

margriet11 schreef:
Ja inderdaad, wat erg! Mijn ponies zijn ook wel eens ontsnapt en ik had er niet aan moeten denken dat er zoiets zou gebeuren!!!


Oej, nee mag je idd niet aan denken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:26

het zal je maar gebeuren :( arme paardjes...

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 18:40

OW wat vreselijk ik had dit verhaal nog niet gehoort maar ik moet er niet aan denken het zal maar iemand van je familie,vrienden, of jezelf gebeuren en dan heb je toch ook vooraltijd een nachtmerrie of niet soms?
Ik vind het al erg genoeg als ik het moet horen of lezen laat staan als je dit zelf overkomt.

Echt vreselijk voor die beesten ik leef met ze mee!